23.5.10

Khas Buat Sahabat-Sahabat Yang Aku Sayangi. (Auto Publish n3)

Lagu "Lady" ni aku tujukan buat semua wanita yg hebat seperti uols. Jika aku boleh m`lakukan s`suatu yg aku tidak pernah mimpikan dlm hidup ku suatu masa dahulu, tentu uols juga mampu m`lakukannya.

KEJAYAAN !!!

Jgn m`lihat diri kita kosong dan sepi, tapi lihatlah diri kita ini dgn penuh k`yakinan dan k`beranian. ALLAH m`beri kita akal yg pintar dan fizikal yg sihat serta kuat. Gunakan akal yg pintar dan fizikal yg sihat dan kuat itu utk m`raih k`jayaan.

Usah m`biarkan diri kita usang seperti s`buah pondok yg tua yg menanti hari utk roboh. Itu sikap org yg m`lihat k`munduran. Itu penyakit malas yg tiada penawar.

S`lagi kita b`nyawa, carilah k`jayaan yg lebih mantap. Agama suci kita juga menuntut kita b`usaha keras dan tingkatkan kualiti dan prestasi hidup.

Jgn byk tidur. Jgn byk b`malasan. Jgn byk b`sedih. Jgn byk kecewa. Jgn s`sekali mengeluh resah. Semua ini tiada p`hujung hidup jika kita masih meneruskan sikap negatif ini. S`sungguhnya k`jayaan milik kita semua. Biarlah apa juga org b`cakap ttg kita, hanya kita yg tahu apa yg kita mampu lakukan. Tiada had utk m`cari k`jayaan.

Aku suka m`lihat k`jayaan setiap kita, lelaki mahupun wanita. Tua mahupun muda. Aku rasa bahagia dan b`keyakinan bila b`dampingan dgn insan2 yg b`jaya.

Wanita, aku sayangkan kalian. Carilah di mana jua k`jayaan itu. Jgn biar diri kita kosong dan sepi.

Doakan aku dan Aqif selamat di mana jua kami b`ada ye.

p/s : Pd zaman maju ini, byk peluang2 bisnes yg ada di depan mata kita. Rebutlah peluang itu. Setiap kita ada k`lebihan dan k`mampuan dlm diri masing2. Rebutlah peluang itu.

5 comments:

DUN Behrang 2020 said...

aku percaya kan ko...dan semoga ko sentiasa dalam lindungan Maha Esa di mana jua ko berada...

ckLah @xiiinam said...

Selamat untuk mu...
Moga Allah mudahkan jalan...

kasihibu said...

Semoga segalanya di permudahkan olehNya..
jgn lufe bawak balik kenggaru sekor ye.. hehehhee ;o

Syah Shah said...

masa saya taip komen ni, akak dah dalam flight tengah terbang...

apepun, jaga diri bebaik ye? Semoga selamat pergi dan selamat kembali insyaAllah... :D :D

julietchun said...

kalau goyang kaki saja mana nak datang hasilnya kan. Selamat utk aqif dan mamanya juga.