19.6.10

Bongok !!!

Bongok !!!
'
'
'
'
Ibu ngandung b`sama anak kecik pun si Bongok tu nak tackle.
Rabun ayam ke rabun warna ke hape !!!!!
'
'
'
'
Tak nampak ke peyut mak buyong ni maju ke depan......ada hati nak fewitttt sana, fewitttt sini.
'
'
'
'
Cucuk mata dgn garfu, baru padan muka !!!
'
'
'
'
Bongok !!!



p/s : Aku rasa manusia di luar sana s`makin hilang akal. S`makin m`bimbangkan. Aku tak suka keluar seorg diri dgn Aqif jika Babahnya takde. Aku hanya pegi dan balik keje. Mcm2 boleh jadi jika b`jalan seorg diri especially dlm keadaan m`buyong ni.

18 comments:

Tirana said...

Diorang nak mengacau aje tu...macam tak ada kerja lain.. Tengok piala dunia pun lagi bagus dari phewittt bini orang kan Zyma..hehehe

zonaku said...

hohooo.. sangat bahaya tauuu!!!!


or u mmg sgt cun memboyot!

syah shah said...

Haihh... orang sekarang memang macam gitu laa kak... Nak kata bodoh, kadang tu belajar sekolah tinggi bertingkat-tingkat...

tapi yelah, belajar aje tinggi, akal, sivik dan moral yillek... Heh.

ONE ZABA said...

tak pa....tu menandakan zyma ada daya tarikan. yang bongok tu biarkan je la.

DrSinga said...

nak feeewittttt jugak!!!!!
seksi apa.....!!!

kakpah said...

kata orang , perempuan ngandung ni seksi. Mungkin orang yaang cakap camtu sama la nak kena cucuk bijik matanya...
hiiii..

Catwoman said...

Akak Tirana....

Budak2 nakal yg tak tahu nak respect org sekeliling t`utamanya ibu ngandung.

Rasa nak cucuk mata dia dgn garfu je......

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Syah Shah......

Itulah pasalnye, Dik.
Ngaji pandai sekolah b`tingkat2...
Perangainye ngalahkan jin aprit.
Huhhhhh.....

Ammahhhh....yillek !!!

:)

Catwoman said...

zonaku.....

Sgt mara bahaya tau bilamana seorg ibu ngandung b`sama anak keciknya d`fewwittt sana sini.

I sgt la tidak cun.......mcm Cik Kuntilanak.

Wakakakakaka.....

:)

Catwoman said...

Cik One Z....

Uwaaaaaaaa......mana ade!!! Sy sgt lah tiada daya tarikan ketika sedang m`buyong nihhhh......

Tapi sy sgt takut dgn org yg pelik2 perangainye sejak ngandung yg 2nd nihhhh........

Haiishhhhhhh.....pelik2 betul !!!

:)

Catwoman said...

DrSinga.....

Sila b`sedia ye....sy nak cucuk bijik mata Doctor dgn garfu....

Wakakakakakakaka.....

:)

Catwoman said...

Kak Pah.....

Siapa yg cakap cenggitu? Meh sini sy nak b`kenalan dgn lebih dekat & mesra. Sy rasa sgt2 nak cucuk bijik mata org tu........

Huhuhuhuhu...

:)

Ku Tak Sempurna said...

peeeewwiiiitttt

.
.


bole berkenalan??


hikkksssss

ala.. apa susah. peeewwiittt balik kat dorang... aku dah biasa guna cara ni... n hasilnya sgt berkesan n memBERANGSANGkan.. dorang jd terpegun n terdiam n tak terkata.. percayalaaa


errr.. tapi tak taulah sesuai ke tak utk mak buyung.. sbb ada masanya dorang akan ikut kita.. err.. kena guna silat langkah seribu.. err.. yu boleh lagi ke langkah seribu.. hikhikhik..

apa pu, diam tu adalah cara yg terbaik.. abaikan je la dorang tu..

take care eh

Catwoman said...

KTS.....

Ooooo, ko main fewittt sana fewittt sini ye. Aku report kat Kanda Brunei ko yg baru m`duda tu......huhuhuhu.

Aku tak berani nak fewittt balik la, KTS....kang Aqif pun buat cenggitu. Habis aku kalau Babahnya tahu nanti......

Aku tak larat nak lari la, KTS. Mengah wehhhh......

Huhuhuhuhuhu....

:) You take care too, Dear.

meo chan said...

erm... jatuh moral org malaysia...

slh harian metro yg merosakkan minda

maza said...

dah ekau lawa kek mato dio, nak buek camno.. terimo jo lah..

wakakakka

jangan marah aaa

Catwoman said...

meo chan...

Attitude wajar d`jaga...demi m`jaga maruah diri sendiri, agama, bangsa dan negara.

Harian Metro? No comment !!

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Kanda Maza......

Kehkehkehkeh.....

Jgn la puji2 sgt....malu tau!!!

Tak marah la. Suka nihhh...

:)