22.6.10

Anak Tupai

Goyang2 montot debab & gebu dia.....

Mulut t`kumat-kamit ikuti bait2 dikir barat Anak Tupai....

Ntah faham, ntah tidak.....

Demam letak tepi, Anak Tupai penawarnya........

Batuk pegi jauh2, Aqif nak nyanyi Anak Tupai....

Selesema bukan halangan, Si Debab ni nak b`dikir barat....

Dia goyang montot lagi...

Ewahhhh, ewahhhh....



p/s : CD dikir barat Anak Tupai ni milik Babah si Aqif. Asal ON je lagu Anak Tupai dlm kete ku, mula la dia b`goyang2 gerudi..........alahaiiiiii Si Debab ku yg seorg ni.

12 comments:

en_me said...

debab ghitewww.. uhuhu

Jard The Great said...

hehe... terhibur lak dgr lagu neh

julietchun said...

femes lagu ni dulu kan.

sayangsayangibu said...

chomell...suka gelagat anak kecik nih kan?

Tie said...

Haha.. suami kak tie dari dulu lagi suka lagu ni.. tak ingat tahun bila.. lama daa...

Adimuz said...

ada sekor anok tupa,

atah jula mokte......


Ntah-ntah mama dia gelek sekali apa...!

Catwoman said...

en_me.......

Aqif semakin debab daaaaa.....

Huhuhuhuhu

:)

Catwoman said...

Jard The Great.....

Kamu kene dgr selalu ye.....

:)

Catwoman said...

Julietchun.....

Femes mmg femes.....tapi aku ni tak berapa nak faham.

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

sayangsayangibu a.k.a SSI...

Hihihihihi.....sy mmg suka tgk gelagat anak sendiri dan kanak2 lain.....

Mcm2 ado....

:)

Catwoman said...

Kak Tie....

Babah si Aqif suka sgt lagu Anak Tupai ni....tu yg beli CD.
Skrg si Aqif pulak yg t`ikut2 dgr Anak Tupai ni.....

Huhuhuhuhu....

:)

Catwoman said...

Cikgu Adimuz.....

Hihihihi....sy dah tak larat nak gelek dgn anak.....tgh m`buyong nihhhh.

Biar Aqif yg gelek sorang2 dan sy tgk je la......syok tgk anak b`gelek & goyang gerudi nihhhh.
Happy je dia......

:)