4.5.10

Mama Go To Work. Aqif Sleep Ye......

Mama go to work......
Babah go to work.......
Aqif sleep ye....
Sleep with Tok....don`t be notty,ok!!!
'
'
'
'
Muahhhh....muahhhhhhh
Mama love Aqif !!!
'
'
***********************************************************************
Gambar Aqif tgh layan tido.....hanya pakai Pampers.
See, see.......the way how he sleeps.
'
'
'
Zzzzzzzzz!!! Saje nak kasi uols tgk montot si Aqif yg sexy ni.......hehehehehe.
Notty Mama!!!


Are you sleeping, are you sleeping?
Brother John, Brother John?
Morning bells are ringing, morning bells are ringing
Ding dang dong, ding dang dong
....................

18 comments:

julietchun said...

tengok aqif tido aku pun rasa nak join skalik :P

Yunus Badawi said...

Comellah Aqif. Kasi dia gemuk sikit lagi mesti kaki dia mcm Michelin nanti hehehe

zan-xray said...

montot aqif memang seksi.. teringat entry dulu montot aqif disalahgunakan haha

Mak Su said...

comelnyer dia, hati tenang melihat baby :)

~Cinta Cukulet~ said...

aqif nak akak dodoikan...hahaaha (dari elok nak tidur terus melalak pulak kan ;p)

kayteeze said...

Mama balik cepat tau, Afiq nak nenen!! Waaaakakaa.....

mancai said...

wah leh jalan2 lagi tu... lama tul tak dengar lagu ni...

Ku Tak Sempurna said...

boleh buat iklan pampers ni... gebu montotnya :D

Catwoman said...

Yunus Badawi a.k.a YB....

Wakakakaka....
Mcm "org" Michelin" tu ekkkk....
Aku nak kasi dia gemuk mcm "org DIGI" yg kuning tu.....
Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Julietchun.....

Meh la sini...ko tlg bela Aqif je la. Aku bayar gaji utk ko. Bukan setakat ko jaga dan tidokan si Aqif, ko juga boleh tido di sisi Aqif. Ko akan tgk air liur Aqif m`leleh kat mulut dia....bau machammmmm je.....aku suka bau air liur Aqif.

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Zan-xray.....

Wakakakakaka......

Sexy katanyer......alahaiiiii!!!

:)

Catwoman said...

Mak Su.....

Hihihihi......masa kecik mmg comel. Nanti besar dia comot.

Lalalalalala.....

:)

Catwoman said...

Cinta Cukulet a.ka. Cik CC....

Akak risau kang kamu yg t`tido sbb Aqif pandai pujuk2 tau. Kdng2 Akak yg nak tido masa dodoikan Aqif sbb dia suka pegang2 mata dan muka Akak masa tidokan dia. Akak mmg baring di sebelah dia semasa nak tidokan dia.....

Huhuhuhuhu....

:)

Catwoman said...

Kayteeze a.k.a Kak Tie....

Haaiiiipppppppp....syyhhhh!!! Syyhhhhh!! Slow-slow Auntie Tie. Nanti semua org dengar Aqif nak nenen Mama. Syhhhhh.....

Wakakakakaka......

:)

Catwoman said...

Mancai.....

Aqif dah boleh jalan dan lari2 ala2 itik pulang petang. Huhhuhuu....

Haaaaaaaa....itu tandanya ko kene tambah lagi ahli dlm keluarga ko cepat2. Tambah anak......

Huhuhuhuhu......

:)

Catwoman said...

KTS....

Meh sini ko jadi model iklan Pampers. Mesti laku siot Pampers dan tokey kilang Pampers mesti amik ko jadi bini dia......

Wakakakakakaka.....

:)

DrSinga said...

babab montot kanggg..

Catwoman said...

DrSinga.....

Hihihihi.....babab montot je tau.

:)