19.5.10

The Lion Sleeps Tonight - Let`s Dance With My Baby Aqif.......



"Dancing, Aiyip. Dancing with the lion and friends." - Aku

"Ayen.....Ma. Ayen......ayen......Ma" - Aqif
(Maksud bahasa Jerman Aqif : "Lion.....Ma. Lion......lion.....Ma")

"Yes, dance with the lion now, Aiyip." - Aku

Si Aqif dancing2 masa dgr lagu "The Lion Sleeps Tonight". Goyang sakan montot dia.......rasa nak babab je montot debok2 tu. Huhuhuhu...........

Gedik2 jugak anak aku yg sorang nihhhh.........mcm aku masa kecik2 dulu2. Hihihihihi..

"Aiyip, let`s dance together.......c`mon, Sayang!!!" - Aku

Kalau lah Aqif boleh cakap dgn jelas, mesti dia kata :

"Mama ni m`buyong pun nak dancing2.........eeeeeee, mcm dugong la, Mama"

**Kdng2 aku kasi Aqif tgk Sesame Street. Kdng2 aku kasi dia tgk Lion King. Byk p`kembangan yg positive pd dia....Alhamdulilah. Aqif suka b`interaksi dan cepat ada respond. **

14 comments:

xiiinam said...

Dah lewat ni....bobok Aqief!

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...hai....

PnConfused said...

kitorang nyanyi lagu nih masa induksi dlu....




recycle band.. gne brg2 rumah as instrument....



dpt no 2.... :)

mancai said...

wah.. huhuhu bukan bebudak jek, kucing kat umah aku ni pun ikut sama goyang dengar lagu ni... atau mungkin kucing aku tengah pelik pasal apa spesis di boleh menari... Allahualam..

blueCITY® said...

hehehehhee...

mwahhhhh!!!
kat aqif taw, ekekekke

maza said...

huhuhu...

dari dulu memang maza minat lagu ni. heheheh

awem bawe, awem bawe, In the junggle the lion sleep to nite! awem bawe, awem bawe.. heheheh

syah shah said...

bagusnya Aqif boleh tengok dari mula sampai habis... Kalau si Imran, tengok sekejap aje, lepas tu dia buat menda lain... Memang short attention span budak Iyyan tuh... Hihihihih :D :D

Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Hihihihi.....MakLah la bobok kan Aqif ye!!

:)

Catwoman said...

Alimaz-Kembara Terasing....

Salam utk awak juga ye...

Hai

:)

Catwoman said...

PnConfused....

Nyanyi kuat2 ke nyanyi slow2??

Lagu ni mmg best kannnn...

:)

Catwoman said...

mancai.....

Pendek kata semua peringkat usia pun suka lagu ni, kannn....

Hihihihi....

:)

Catwoman said...

blueCITY....

I dah muahhhh kat pipi Aqif utk you, Biru.

Hihihihi.....

:)

Catwoman said...

Kanda Maza......

Ekau pun suko? Alahaiiiiii, ekau boleh la jadi member baik anak den ni haaaaa......kamcing gitu!!!

Pandai ekkkk ekau nyanyi lagu ni....

Hihihihi.....

:)

Catwoman said...

Syah Shah......

Hanya bende yg dia suka je dia akan beri perhatian, kalau dia tak suka.....geleng2 kepala gitu.

Huhuhuhu.....

Lain kanak2, lain minat dia, Sayang. Jgn gusar ttg Imran, dia bijak budaknya.

:)