5.5.10

KFC, Jalan Stadium Alor Setar.

Akibat k`tandusan serta k`laparan KFC sejak b`berapa jam yg lalu, Babah si Aqif bawa aku dan Aqif pegi makan di KFC, Jalan Stadium Alor Setar.
'
'
'
'
Sedap, OK.
'
'
'
'
Preggy Mama mmg cenggini. Nak makan itu. Nak makan ini.
Tapi tak pernah habis.
Ya, itulah aku.......
'
'
'
'
Tapi bab KFC - pasti SETTLE dan CLEAR !!!!
'
'
'
Babah si Aqif makan yg ni. Katanyer on diet.
Ceiittttttt, ON DIET kononnyer......huhuhuhuh.
Salah teknik diet la niiiii............

Yes, yes......ini aku yg punya!!!!
Marvellous !!! Ayam 2 ketul gituuuuu........
Aqif makan roti dan kentang putar tu je.
Dia suka.......sbb tu dia semakin "TOPOOOIIIIIII".
Wakakakakak.....

S`belum pegi KFC, Aqif dah bereskan sedikit nasi dan kuah sup ayam. Lepas makan nasi, Aqif ada sesi breastfeeding dgn aku.......wakakakakaka.

Sungguh ke arah dan hala tuju "menopooiiiiii" kan anak aku daaaaaaaaaaaa.............kalau aku "topoooiiii" kan Aqif mcm "org kuning DIGI" tu, ok tak???

Alahaiiiiii.......cian Aqif.

8 comments:

DrSinga said...

hahahaha...
kita belajar perkataan baruuuu...
'topoi'

Catwoman said...

DrSinga......

Hihihihi......'topoi' tu gemuk la.

Tak dpt sy bayangkan anak sy 'topoi' mcm org kuning DIGI tu.......huhuhuhu.

:)

zan-xray said...

Aku kan zyma, sebelum sampai KFC nak makan menu itu ini..tapi bila dah depan kaunter, ayat aku macam dah program lak
"makan sini"
"emm snake plate satu"
"spicy"
"air strawberi tak mau ais ya"
"ok, itu je"

terpegun dengan awek jaga kaunter tu kot :-)

julietchun said...

jangan obes plak, bahaya.

maza said...

wahhh.. maza tau, KFC tu bukak 24jam...belakang KFC tu ada Hotel...

namanya Hotel Seri Malaysia, kanzzz.. heheheheh

Catwoman said...

Zan-xray....

Ko t`gamam ke tgk awek KFC tu??

Huhuhuhuu.....

:)

Catwoman said...

Julietchun....

Aku akan suruh anak aku joging......huhuhuhu.

:)

Catwoman said...

Kanda Maza....

Wakakakakaka....ekau mmg cekap ye!!!

Betul, betul, betul!!!!

:)