26.5.10

The Colours Of My Life (Edition : Sydney)

The colours of my life.
Edition : Sydney, AUS


I did it.......my way !!!!

Aku....
I`m getting more matured (actually, older.......) day by day.........hmmmmm.
Vit. C, please !!!!

My love.....my heart......my angel.....my soul.
You`re getting fatter, huh...

Can I stop walking.....??


Woman in black.....black dress for preggy mama like me.




"Hubby, do I look pretty?" - Aku


"Aqif, do I look beautiful?" - Aku



I`m "ugly Betty"...............uwaaaaaaaaa!!!!!
Got pimples on my forehead and chin........oh NO !!!!

p/s : Aku bukanlah seorg photographer yg pro, namun aku punyai minat yg m`dalam dlm seni photography sejak zaman aku b`cinta dgn Babah si Aqif lama dulu......tapi tak "highlight" sgt minat aku yg satu ni. T`PENDAM dan T`PADAM !!! Huhuhuhu.....






6 comments:

Dr Singa said...

wahh... kaki Yung belum bengkak lagi!!!

julietchun said...

beli kamera jgn lupa beli album,kasi isi cantik2 :P

Yunus Badawi said...

boleh tahan jugak gambar2 yg ko ambik tu. Gambar2 Sydney takde ke?

Catwoman said...

DrSinga......

Ntah bila nak bengkak....
Kang kalau bengkak, sy atk bulih travel sana sini. Huhuhuhuhu.....

Tapi ada rasa sengal dan lenguh2, Doc. My mom nasihat supaya rendam kaki yg sengal & lenguh2 ni dlm air suam b`sama garam bukit Halagel.I did it.....kira OK gak la dpt control sengal & lenguh2 ni....hihihihi.

:)

Asalnya sy ni mmg agak skinny... kaki & tangan pun skinny. Huhuhuhuu.....Tapi anak besar & debok. Makan kuat la itu budak.....

:)

Catwoman said...

Julietchun....

Tapi aku malas nak beli album la......ko bagi duit, aku beli album. Bulih ke??

Hihihihihi.....

:)

Catwoman said...

Yunus Badawi a.k.a YB....

Ada....slowly ye.
Tgh pilih yg baik2 dan cantik2...
Jika bulih, byk yg aku nak share pengalaman di sini dgn uols.

Tapi masa tak byk sgt yg dpt aku spend utk "cuci mata" di Sydney.
Tapi takpe....ada gambar yg baik2 dan cantik2, aku share dgn uols ye.

:)