25.4.10

Today Is Sunday.


Ya, today is Sunday. Sunday adalah Ahad. Ahad adalah Sunday. Ini b`makna aku nak buat s`suatu yg tak pernah aku buat. Apa?


Ya, betul tu......mcm mana uols tahu aku tak pernah m`jahit pakaian carik dan koyak ekkkk?

Bijak, bijak........kita minum dulu!!!! Air suam dah laaaaa........huhuhuhuhu.


Ya, betul tu........aku mmg tak pernah m`jahit pakaian carik atau koyak. Kalau carik atau koyak, aku suruh tailor jahitkan semula. Atau paling tak pun, aku simpan je pakaian carik t`sebut. Ibarat tikus tgk besi la.........aku mmg tak pandai m`jahit pakaian. Inilah p`akuan berani mati aku pagi2 cenggini.


Cissss, aku tahu uols gelak kat aku, kan.....kan. Takpe.....takpe.....yg pasti pagi2 cenggini, aku akan mulakan xtvt baru dgn m`jahit pakaian carik atau koyak tu. My son, Aqif, masih tido.......dia tak kacau. Jam 10:30AM jap nanti, baru aku nak gerak ke tempat keje (saloon dan travel agency)......sempat lagi nak m`jahit ni.


Agak2 uols, hasil jahitan pakaian carik aku tu nampak cantik ke hancussss? Aku rasa kan....isshhh, berat mulut nak cakap ni. Hmmm, takpe.......cuba dulu. M`gigil gak jari-jemari runcing aku ni........takut nak pegang jarum. Huhuhuhuhu........sungguh seram!!! Kang jahit jari sendiri pulak. Itu baru jarum halus dan kecik. Kalau jarum besar.........huhhhhhh, pitam aku d`buatnye.




p/s : Pada cuti Labour Day nanti, aku nak makan angin dgn Aqif di Swiss Garden Damai Laut, Lumut, Insya Allah. Aqif dah besar sikit nihh, boleh la bawa dia jalan2.......kasi dia tgk bumi ALLAH yg maha luas ni.




12 comments:

ONE ZABA said...

eelehhh...pitam konon kalau jarum besar!!!!

DUN Behrang 2020 said...

Oooo takut jarum ek....

Elok le sementara ada kesempatan dan peluang g jalan2...sambil melihat kebesaran Allah...

Ku Tak Sempurna said...

ooooo..
hari ahad hari utk jht baju koyak eh

.
.



.
.


k.. tunggu aku gi cari baju koyak... kasi ko jhtkan eh :P



.
.


go go chaiyok... u can do it :D

Rashid said...

uisss nampak ayu.. takkan tak pandai menjahit kot..ehehe

blueCITY® said...

salam zyma darling,
heheheheh...
saya pun jarang jahit baju carik
wakakkakkaa..
kalo terpaksa jahit gak
tapi hasil dia,
hmmmmmmmm nan ado...

wah, bestnya cuti2 lagi
biru dah start cuti 2day,
esok baru drive balik kpg
2day nak p salon
potong rambut dulu
lalallaal..

kiss aqif buat i leh?
hehheheh

Catwoman said...

Cik One Z.....

Wakakakakaka....

S`sudah kene jarum besar....mmg la aku pitam....tapi pitam2 manja, sbb tu aku m`buyong nihhhhh. Wakakakakakaka.......(erghhhh, notty nya minah niiiii).

Peace!!

:)

Catwoman said...

Cik DUN Behrang 2020......

Takutttttt.....

Sbb tu aku nak bawa Aqif tgh bumi ALLAH sementara aku masih hidup.
Aku nak Aqif kenali bumi ni dgn penuh k`syukuran.

:)

Catwoman said...

KTS.....

Hahahahaha......dulu aku mmg tak tahu m`jahit. Tak pernah m`jahit.
Aku kasi kat tailor je....

Aku boleh jahitkan utk ko, tapi ko kene bayar upah aku jahit tau.
RM100 je....

Thank you, KTS.....

:)

Catwoman said...

Cikgu Rashid....

Ayu ke sy ni, Cikgu? Hihihihihi....

Sy ngaku mmg sy tak pandai m`jahit.

Uhukkkkkk, sedih kan...

:)

Catwoman said...

blueCITY....

W`salam Biru....

Kita sama la.....hihihihi.

Insya Allah, sj nak bawa Aqif tgk bumi ciptaan ALLAH ni. Biar dia kenali k`indahan bumi ni yg d`cipta oleh yg ALLAH.

Boleh je....tapi Aqif bau susu la. mandi pun belum lagi.....hihihi.

:)

DrSinga said...

ko staplerkan aje lahhh...
:)

Catwoman said...

DrSinga.....

Haaaaaaa, inilah yg d`katakan BRILLIANT !!! And Good idea....
Baik, mulai saat ini akan daku men"stapler"kan setiap pakain carik dgn stapler....mudah dan pantas!!!

Ngehh.....3x

:)