24.4.10

Putarkan - Celupkan - Dan Makan

Putarkan
'
'
'
Celupkan
'
'
'
Dan makan
'
'
'
Hari Sabtu, pagi2 cenggini kalau dpt makan biskut OREO dgn jus oren....huhhhhh, mmg best kan.
'
'
'
Nama juga preggy mama, semua aku nak sebat.
'
'
'
Adehhhhh, sakit perut la, uols.
'
'
'
Adehhhh, adehhhh, adehhhh....
'
'
'
Ada bau something tak?
'
'
'
Ya, itulah yg d`namakan bau-bauan kentut*. Wangi tak....??
'
'
'
Belum time b`salin la.....ishhhhhhhh, tak payah call ambulan.
'
'
'
Lambat lagi laaaaaaa.....
'
'
'
Dahhhh, aku nak jumpa Doktor Tan
'
'
'
Ya, Doktor Tandas daaaaaaaa

12 comments:

DrSinga said...

CAIT!!!!!!!
balik dulu lah..
karang komen..
bagi bau tu dissolve dulu..
:P

DUN Behrang 2020 said...

patut arrr sampai kat sini baunye...ishhh dah g jumpa dr tan ko tu...cittttt!

ONE ZABA said...

jumpa dr tan...das....


boleh la jumpai tai.....k sekali.

tunbegia said...

sungguh bau nak pengsan, ;-P

blueCITY® said...

wakakakkakka..




=p

xiiinam said...

.....kirim salam kat yang dalam perut tu!


Jangan tendang-tendang perut mama yang nipis tu!!!

Catwoman said...

DrSinga....

Wakakakaka......tunggu la dulu, Sayang. Jgn balik lagi. Meh la kita sembang2 sambil makan biskut Oreo dan jus oren. Meh la, Doktor....

Hhihihihi....

:)

Catwoman said...

DUN Behrang 2020....

Bau ke? Wangi tak??

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Cik One Z......

Bukan setakat jumpa Dr Tandas dan taik je.....cicak dan labah2 pun ada!!!

Huhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

tunbegia....

Ko dah pengsan atau belum?
Kalau dah pengsan, itu tandanye kentut aku mmg power.

Huhuhuhu.....

Peace!!!

:)

Catwoman said...

blueCITY....

Muahahahaha....

Adehhhhhh, kentut oh kentut!!!

:)

Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Insya Allah (sambil usap2 peyut boyot nihhhhh.....)

Hihihihi, geli2 dan sakit2 manja bila rasa d`tendang2....

Hihihihi....

:)