19.4.10

Foto Ketika Aqif Baru Dilahirkan

Aku hanya ingin share b`berapa foto Aqif ketika masih baru d`lahirkan. M`lahirkan anak adalah detik2 yg amat b`sejarah dan t`indah dlm hidup aku sbg seorg wanita yg b`nama Mama. Perit jerih - hanya ALLAH yg Maha Mengetahui. B`tarung nyawa selama lebih kurang 2 hours plus, m`buatkan aku amat m`hargai akan k`hadiran anak kandung ku sendiri.
Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.



Penyeri hidup aku di kala aku b`jauhan dgn Babah si Aqif.....ketika baru b`usia 2 hari (masih dlm ward). Nurse kasi Aqif a bottle of milk. That time breast milk aku agak sedikit..........
my poor baby!!!

Tido s`sudah mandi dan k`kenyangan...........zzzzzzzz!!!!

************************************************************************************

Tadi masa balik dari keje aku sempat pegi beli baju baru utk si Aqif.


And the last one.......ikan k`punyaan anak buah aku (anak kakak) telah m`jadi hak milik mutlak si Aqif. Bau susu masam tumpah atas ikan ni., fuhhhhh menyengat hidung aku tapi syok gak.......aku suka bau susu masam anak aku ni. Boleh addicted tau...........



**Jom kita nyanyi lagu "Head, Shoulders, Knees and Toes". Hihihihihi......**

p/s : Kuasa ALLAH s.w.t mmg tiada siapa di antara kita dapat m`atasinya. Aku pernah d`sahkan m`hidap Leukimea. Aku sangka nyawa aku akan b`akhir ketika usia aku di p`tengahan 20-an (now aku dah hampi di p`hujung 20-an daaaaaaa). Doctor bilang aku tak boleh pregnant (....andai di kala itu aku punya suami. Masa tu laaaa). Tapi kuasa ALLAH m`atasi segalanya. Oleh itu, hargailah nyawa selagi masih d`kandung badan......


Tuhanku,
Aku tidak layak utk syurga-Mu
Tetapi aku tidak sanggup menanggung siksa di neraka-Mu
Oleh itu, kurniakanlah
Ampunan kepadaku
Ampunkanlah dosaku
S`sungguhnya Engkaulah Pengampun
Dosa-dosa besar
..........


8 comments:

Mummy Dasy said...

alolo comelnye...kuasa Allah, dia yg tentukan segalanya

ONE ZABA said...

semoga dilimpahi rahmatNya...

tunbegia said...

sungguh comel kanns,

salamm

CITY® said...

zyma darling,

bahagiakan punya semua ini
segala perit jerih ujian lalu berlalu begitu sahaja...

teruskan bahagia
teruskan tersenyum
terus kan berdoa...

pasti Dia mendengar doa2mu

=)

Catwoman said...

Mummy Dasy.....

Masa baby mmg comel....
Bila dah besar nanti, comot....
Huhuhuhuhu.....

Ya, kuasa ALLAH m`atasi segalanya.

:)

Catwoman said...

Cik One Z.....

Amin.

Terima kasih, Cik One.

:)

Catwoman said...

tunbegia....

Comel mcm ko, TB....
Ko mesti sgt comel masa kecik2 dulu kannnzzzzz......

Peace!!!

:)

Catwoman said...

blueCITY.....

Semua kita b`peluang m`rasai nikmat bahagia itu, Biru.
Bezanya cuma cepat atau lambat.
Tapi ALLAH maha Adil lagi Maha Penyayang. Dia Maha M`beri kpd setiap hamba-Nya jika kita b`mohon dan b`munajat b`sungguh2.

ALLAH pasti m`beri k`bahagiaan buat Biru juga, Insya Allah.

You take care ye, Biru...

:)