17.4.10

Bicara Hati Seorang Mama

Salam to all. I`m back !!!!! Aku kembali......
Semoga uols sihat dan sejahtera hendaknya ye.

Aku tiba di KLIA pd 16 April`10. Petangnya fly back to my hometown. Memang penat. Alhamduliillah, aku dan Aqif selamat kembali ke tanah air.

So, hari ni aku rest sbb preggy mama mcm aku perlukan rest.....dah byk hari b`jalan jauh.
Ngantuk siot !!! Aqif dah tido.....dia tak berapa sihat. Selesema sikit.....m`rengek mcm biasa la.
Jenuh m`layan karenah si kecil aku yg sudah punya gigi 2 batang (bawah).

Kesian si Aqif. Masih selesema. Aku lapkan badannya dgn tuala lembab. Moga2 sejuk sikit badannya. Hingus masih m`leleh. Tak sampai hati m`lihat dia sukar b`nafas, aku sedut hingus yg m`leleh tu dgn mulut aku sendiri (aku telan hingus anak aku sendiri). Lega hati ini bila Aqif dapat b`nafas dgn selesa. Aku sapu sedikit minyak telon di bhgn tapak kakinya. Alhamdulillah, moga2 anak aku kembali sihat seperti sedia kala.

Duhai anakku....semoga Aqif m`besar dan m`jadi anak yg soleh hendaknya, Insya Allah.

4 comments:

xiiinam said...

Moga mak dan anak dapat rehat secukupnya...

Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah...

Terima kasih, CkLah T`sayang!!!

:)

ONE ZABA said...

bunga tulip tak da bawak balik ka!!

Catwoman said...

Cik One Z......

Huhuhuhu....takde bawa balik bunga tulip. Mana lagi nak usung anak kecik, mana lagi nak usung peyut besar ni....mana lagi nak usung beg. Muahahahaha......kang kecut bunga tulip tu kene lanyak dgn beg2 besar.

Peace!!!

:)