24.3.10

Lawak Bangang Kah Ini?

Errrrkkkkk, sila la jgn konfius ye.
Tgk betul2 dulu......renung dan tenung dgn teliti.
Then, baru tahu amende yg aku kasik uols tgk.




Wakakakakakaka................Ya, ekceli ini adalah montot budak kecik yg telah d`sarungkan dgn bra mak dia. Haishhhhhhhh..........uols jgn ingat aku ni otak kuning b`karat tau. Huhuhuhu........


Kanda Maza, Cik One Z, DUN Behrang 2020, YB, Shifu67, Zan-xray, Mancai, Khairi, Cikgu Rashid dan lelaki2 Melayu t`akhir yg seringkali b`kunjung mesra ke teratak ku ini.......sila bersihkan otak uols dgn CLOROX ye. Wakakakakaka..........

Sekali-sekala aku nak b`gurau senda dgn uols.......tak salah,kan. Nanti bila aku dah takde, uols mesti ingat kat aku yg suka sakat uols. Life is too short. And, I don`t wanna make my life even shorter. Please gimme some times to laugh b4 I get back to Him.........for good.
Please, please, please........

Bila aku ketawa, aku rasa bahagia. Dan aku rasa nyawa aku masih panjang...........aku takmo tgk katil sepital mcm tahun2 yg lalu.







p/s : Aku sedang cuba utk m`jadi seorg yg mudah m`maafkan semua org......tapi aku tak tahu bila masanya aku akan m`maafkan org yg telah hempapkan dada aku dgn kata2 fitnah tu. Aku masih rasa semput dan sesak nafas, uols. Aku akan cuba m`maafkan org tu.........cuma tlg bagi masa kat aku ye. Dulu aku mmg mudah m`maafkan s`siapa pun.......tapi kini hati aku mmg keras.......s`keras kerikil. Hanya Dia yg lebih tahu. Sbb e2 la aku selalu m`bawa diri.............aku tak nak ingat lagi dah apa yg pernah t`jadi dlm hidup aku. Dgn cara ini, aku akan lebih tenang dan dapat muhasabah diri supaya kembali kpd asal diri aku yg dulu - seorg p`maaf dan lembut hati !!!!

24 comments:

zan-xray said...

Huhu nama aku pun terlibat sekali
ceh

zan-xray said...

tapi kreatif gak gambar ni.. emm aku dapat idea dah :p

ONE ZABA said...

kalau potong dua boleh buat topeng H1N1 bra tu.

mancai said...

huhuhu...terkena dan terkena gak aku.. 2 kali tuh... peh... pepun posting still best...

Membawa diri untuk ketenangan juga mengenal erti kehidupan bagi aku itulah sebaik2nya... harap2 mendapat ketenangan setenang air di kali...

p/s: aku ada sampaikan award untuk blog ni... nanti klik sini yer... http://hairilhazlan.com/blog-aku-dapat-award/ sekian terima kasih.

maza said...

wow! mak dia punya...

hehehe

Catwoman said...

zan-xray.....

Ye...nama ko pun aku masuk dlm list.

Hihihihi....

:)

Catwoman said...

zan-xray lagi.....

Kreatif & inovtif,kan....
Aku pun suka....

:)

Catwoman said...

Cik One Z.....

Meh sini aku potong dua....aku amik satu, ko amik satu.
Aku rasa muat2 je dgn muka serta bhgn hidung kita, Cik One....

Wakakakakaka.....

:)

Catwoman said...

mancai.....

Hihihihi, sesekali aku nak kene kan ko, Bro. Jgn merajuk ye...

Aku perlu oksigen nihhhhh, semput dan sempit tak habis lagi.....
Huhuhuhu....

:)

Catwoman said...

Kanda Maza.....

Wakakakaka......tak berapa besar la saiz bra tu. Cup berapa den tak pasti......tapi kicik je la.

Muahahahaha......

:)

Yunus Badawi said...

eh otak aku pink tau bukan kuning ngeh3x

Catwoman said...

Yunus Badawi a.k.a YB....

Otak ko kaler pink,YB? Apakah itu tanda2 ko........tettttttttt !!!
Tut-tut-tut-tut-tut (talian t`putus......).

Ngehhh....5x

:)

syah shah said...

hahahah comel je gambo tu... kikikikik :P :P :P

tasekM said...

ye la. ye la. dgn ai yu tak nk gurau.





:P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

lawak btoi pic ni..

thanks make me smile...

=)

julietchun said...

ketawa buleh hilangkan duka :P

blueCITY® said...

hahahaha..
18sx ni
ekekekeke...

kayteeze said...

Itu laa.. Zyma ni saja tepek gambor gitu supaya pokcik kek rumah sebelah tu hanya tau kata wow !!

Mesti malam ni dia ngigau.... kesian Darling dia, hihihi....

Catwoman said...

Syah Shah......

Comel ekkkk? Ada mcm montot si kecik Imran ke?
Huhuhuhuu....

:)

Catwoman said...

tasekM.......

Alololololo,TM....
Meh sini meh.....
Meh aku gosok2 manja dan b`mesra dgn ko. Meh sini kalau berani....
Aku gosok2 manja dgn berus sabut...
ko nak ke??

Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Gadis Kampung Separa Bandar...

Lawak ke? Adik Akak cakap lawak biawak......

:)

Lalalalalala....

Catwoman said...

Julietchun....

Yes, you are right,Darling.
Jom gelak dgn aku....jom!!!

Wakakakakakaka.....
Hahahahahahaha.....
Muahahahahaha.....

:)

Catwoman said...

blueCITY.....

Hihihihii.....kasik leleh air liur.
Kasik gempak sikit mlm Jumaat nihhhh....

:)

Catwoman said...

kayteeze.....

Ya, itulah ucapan pembuka kata pokcik rumah sebelah tu....Wow!!!

Itu je yg dia kata.....wow!!

Huhuhuhuhu....

:)