24.3.10

Jiwang Karat


B`diam diri bukan b`erti aku lemah....
Aku s`kadar m`cari diri aku sendiri....

Aku akan pergi m`bawa diri bila jiwa ku perlukan k`damaian....
Dan aku pasti akan pulang pabila hati ku m`rindui dia, dia, dia, dia.....dan kamu, kamu, kamu, kamu.



p/s : I am alright,Insya Allah. Masih stabil. Saje je b`jiwang karat........dah lama tak b`karya.

p/s : Nampak gayanye aku kene postpone kelas Bahasa Mandarin la......sbb agak bz dgn keje. Ishhhhh........

10 comments:

ONE ZABA said...

rehat rehat la...

blueCITY® said...

zyma darling,

pergilah jika itu yg terbaik buat kamu
rehatlah jika itu yg kau mahu
kembalilah bila kau sudah sedia nanti
kami disini, setia menanti..

heeeeeee
jaga diri

Mak Su said...

nak ke mana membawa diri tu?

zan-xray said...

lawa gambar kat entry ni, berkenan tengok.
ada bakat juga zyma ni berjiwang :-)

julietchun said...

kamu,kamu,kamu itu adakah termasuk aku? err....

Catwoman said...

Cik One Z....

Aku rasa nak tido & tak nak bangun dah.

Uwaaaaaaaaa.......

;)

Catwoman said...

blueCITY.....

Biru Lalingto....

Not now, not 2day......
I`ve some things to settle b4 I leave 4 a few days.

How time flies !!!! Ev`rything moves too fast.....

You take care of urself,too, Dear.

:)

Catwoman said...

Mak Su.....

Belum tahu lagi,Mak Su.
Dlm planning ni.....

:)

Catwoman said...

Zan-xray......

Huhuhuhu, gambar kaki dan rumput je.....jeans bundle tu. Huahuahuahua......

Aku ni bab2 jiwang karat mmg aku juara b`tahan la.......laki aku boleh pengsan kalau aku b`syair.
Huhuhuhuu....

:)

Catwoman said...

Julietchun.....

Ya, aku pasti rindu bangat sama kamu,Sayang....

:)