17.1.10

Update - Tuan Rumah Takde Di Rumah

Hello !!!!
Saje je aku nak ucap hello......
Just take a look what I had for my dinner tonite.
Simple but marvellous.


Some mata kucing fruit.....so sweet!!!

Ayam percik !!! It`s so fantastic!!! Grrrrr, Catwoman luv this........

Roti Pak-Tong-Ko & sos. Boleh jugak makan dgn susu pekat.

Lepas makan, rasa ngantuk pulak.
Dahhhhh.....aku nak masuk bilik & tido.
Ngantuk nihhh.....

12 comments:

izan said...

haluuuuuu... tuan umah,

suda pigi mana.... bercuti ye..

sedapnya makan2.... ayam percik..fuuuu kalau makan panas2 tu berasapppp...

mata kucing tu.... ambooiii cantik buahnya... selera tul nampaknya... pos lar ni sebunjut.....

Tie said...

Hmm... dah lama tak makan mata kucing. Dah musim, ekk ? nanti nak suruh abang cari laa.. hehe..

ONE ZABA said...

tuan rumah tak de konon...

cakap je la ko tak nak kongsi ayam percik tu....

Yunus Badawi said...

aku tak kira. Ko ada ke takde kat rumah aku nak mata kucing dan ayam percik tu.

blueCITY said...

heeeeeeeee

roti pak tong ko?

kat terengganu , org panggil kayu keramat.

ekkekekek

sedap2

julietchun said...

mata kucing yg nampak sedap sekali.

Zyma Da` Catwoman said...

Kak Izan.....

Haluuuuu...
Pigi makan angin kasik muncit sikit ini perut.

Dah abis la semua makanan tu. Dah jadi "baja". Muahahahaha....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Akak Tie.....

Bukan setakat mata kucing sedap, mata kerbau punye telur pun sodap.
Muahahaha.....

Errkkkk, ngidam ke? Huhuhuhu....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Cik One Z......

Hihihihi.....ko nak rampok itu ayam percik ke? Dah abis laaaa, tinggal tulang je. Ko nak makan tulang ke???

Hahahaha.....

Brppppp, kenyang sudah!!!

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Yunus Badawi a.k a YB....

Aku mmg takde, yg ada cuma belaan aku yg bernama Hantu Raya je.

Ayam percik & mata kucing tu abis sudahhhh!!! Ko lambat sgt.....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY.....

Itu roti pak-tong-ko sgt la mabeles. Makan lak dgn sos atau susu pekat....perghhhh, meletop!!!!

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Julietchun....

Mata kucing tu mmg sedap. Tapi mata ko nampak seksi.....phewitttt !!!!

;)