18.1.10

Tuan Rumah Takde Di Rumah (Part 2)

Tuan rumah masih takde di rumah.
Masih cuti. Harap mahap la ye.
Masih takmo balik rumah.
Masih nak pegi makan angin.
Boleh gitu????


Ke mana? Di mana?
Biarlah rahsia tempatnye.
Aku m`cari k`damaian dan k`tenangan.
Aku m`cari diri aku.
Nanti aku balik la ye......


Biar gambar b`cerita apa yg aku sedang cari. Hati hanya diam b`bicara.
Mata hanya mampu m`lihat. Dahhhhh, jgn emo lak. Aku ok je.





Aku tenang di sini.
Biarkan aku b`sendirian utk seketika cuma.

p/s : Nanti aku akan jenguk2 blog uols. Tunggu la aku balik...........

16 comments:

Jasnia said...

Salam sis,

Amvoi...lama tak singgah sini. Macam2 ado.

ok la...takmo ganggu sis.

Semoga bertemu ketenangan yang dicari.

blueCITY said...

selamat berehat2 dan tenangkan fikiran

cantiknya view2 tu
mesti relax n tenang je kan

take care juga

xoxo

maza said...

uiks..

ekau poie balik negeri ko, balik negeri siam nu ha?

huhuhuhu

julietchun said...

pantai....jgn lupa pakai losyen,ehehehe.

zan-xray said...

tempat ni mcm kat tepi laut,.
tapi banyak lak pulak pantainya kat malaysia nih..
semoga ketenangan dapat dicari.. jangan lupa jalan pulang k

Ku Tak Sempurna said...

ini tak boleh jadi!!!
mana boleh bagi ko bersendirian... tak elok...

hikhikhik...

err... ya... ai dengki yu :P

~0~ said...

sonok mkn angin

Tie said...

Zyma gi mana ?

Payah nak teropong ni.. kak tie nampak makan-makan je...hehe... Selamat berehat. Jangan banyak fikir... hati mesti mau tenang, baru nampak comel macam kak tie, ekekeke....

Zyma Da` Catwoman said...

Jasnia.....

Singgah la selalu ye, Dik.

Thanks, Dear.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY.....

Terima kasih, Biru.

You take care,too.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Kanda Maza......

Den ado kek sebuah perkampungan yg jauh nun di sano. Ekau teropong pun tak nampok juo. Den sembunyi di belakang pokok serai tu haaaa.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

zan xray......

Terima kasih,Zan.
Aku akan menjaga diri.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

KTS.....

Uiikkkkk, mano ko menghilang ni wehhhh?

Hari tu ko tak bawak aku nak Air Asia, kali ni aku pegi jalan2 sorang2 la. Aku tinggal ko kat rumah.

Huhuhuhuhu.........

;)

Zyma Da` Catwoman said...

~0~......

Makan angin sampai kembong perut!!
Hihihihi......

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Akak Tie.....

Sy bercuti je,Kak. Makan angin kat sebuah perkampungan. Stay di homestay. Ada laut, ada pokok mangga, ada ayam, ada ketenangan.

Sy dah nak balik......tgk la sehari dua lagi, balik la sy.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Julietchun......

Aku pakai baju tangan panjang dan topi. Pakai sunglasses gituuuu!!!
Losyen aku pakai lepas mandi je....
Boleh gituuuu????

Muahahahaha.......

;)