19.1.10

Tuan Rumah Takde Di Rumah (Part 3)

Aku rasa tenang cenggini.
Kat s`buah kampung.......aku takmo balik dahhhhhh.
Nak jadi gadis kampung lak. Boleh gitu??

Ni pokok mangga. Masih muda dan sangat masam.


Masam siot!!! Siot pun tak masam cenggini......

Bapak ayam. Aku kasik nama Incik Jantan. Sesuwaiiii tak??

Aku takmo balikkkkkkkkk !!! Tolong jgn panggil aku balik. Takmo balik.....


p/s : Boleh tak aku jadi gadis kampung sementara waktu??? Best tauuuu......

14 comments:

en_me said...

ngidamm ghupernyerr akak tewww.. ammvoiii

ONE ZABA said...

kalau payah sangat...ko bawak kampung tu balik ke bandar.

Mak Su said...

hohhoho, maksu kalau dpt dok kampung, jadik aweks kampung, rasa syahdu sangat. suasana nyaman tak de pencemaran, relx dan tenang jer, sambil makan asam :)

blueCITY said...

perfffffffffff...

kecur air liur i tgk mangga muda.
wat cicah kicap + cili padi + gula + belacan.

best woooooo

rehatkan hati dan minda di kpg, tak salah. tapi kerja kena juga diteruskan, balik jgn tak balik
heeeeeeeee

maza said...

ahaks! awas, karang ada lak yang kena patuk dek ayam itew. hehehe

ayam jantan perkhh encem maa..
hehehhee

julietchun said...

mangga tu cicah ngan kuah rojak makbee, malatopsssss.

Zyma Da` Catwoman said...

en_me......

Teringin je......boleh gituuuu???

Hihihihi........

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Cik One Z......

Nak bawak balik kampung org ko ingat senang ke?? Mau aku disuruhnya makan kasut ketua kampung!!!!

Alaaaaa, nanti aku balik la....
Ko rindu aku ekkkkk????

Huhuhuhuhu....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Mak Su.....

Ya, sy dpt membayangkan Mak Su jadi aweks kampung sambil makan asam. Asam papan ke asam boi ke???
Huhuhuhuhu......

;)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY......

Wahhhhh, ni mesti u pandai buat garam belacan utk cicah dgn buah mangga!!!!!

Terima kasih ye, Biru!!!

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Kanda Maza......

Uhuhuhuhu....larikkkkkk, nanti kene patuk dgn ayam!!!!

Itu ayam den kasik namo Incik Jantan.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Julietchun.....

Ni lagi sorang, suka mencicah mangga dgn garam belacan Mak Bee. Aku ingat aku je yg suka xtvt ni, ko pun suka jugak ye!!!!

Muahahahaha.....

;)

Abg Din said...

wah! itu mangga banyak sedap.....

;D

Zyma Da` Catwoman said...

Abg Din.....

Masam tau mangga tu, Abg Din.
Makan sampai pejam mata tak dpt tahan kemasaman nya.

Huhuhuhuhu.....

;)