16.1.10

Tuan Rumah Takde Di Rumah.

Tuan rumah takde di rumah.
Jgn ketuk pintu tau.
Kang ada mende lain pulak yg sahut.......
Aku tak tau........hehehehe...


Bye. Adios amigos.


Pekene ROTCAI s`keping & TEH TARIK s`gelas di mamak`s corner b4 gerak.


Tata-titi-tutu.........

20 comments:

Mr PenyuBiru said...

seb baik aku dah kenyang sarap.takdelah tergoda ngan gambar tu.

Mybabah said...

Salam Zyma. Sungguh mengancam roti canai tu. Tetapi saya sedang berdiet. Apo nak dikato?

sI tEDI said...

ingatkan roti canai tu untuk tetatu yg datang!

Tie said...

Alamak !

Tak tinggal roti canai untuk kak tie ke ?

Tak cukup sekeping tu Zyma ooii..!! Kurang-kurang 2 keping.. hehe..

ONE ZABA said...

lalu depan rumah je.....

zan-xray said...

huh catwoman la pulak..
i like.. hehe..
sibuk la nampak gaya nya ye...

Zyma Da` Catwoman said...

Mr.PenyuBiru........

Nasib baik ko dah kenyang, boleh la aku makan sorang2. Huhuhuhu...

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Mybabah......

W`salam Babah. Ruginye Babah tak makan roti canai.....sedappppp!!

Huhuhuhu.....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

si Tedi.....

Utk Tuan Rumah je.....sbb ada sekeping je. Hihihihi.....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Akak Tie.....

Dah abis daaaaaa. Akak terlewat daaaaa.....

Sekeping pun dah bikin sy punya perut terbuntat daaaaa.....

Hihihihi.....
;)

Zyma Da` Catwoman said...

Cik One Z.....

Aku nampak ko lalu, tapi aku lari sembunyi di belakang sofa.
Hihihihi.....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Zan-xray........

Bukan senang nak jadi catwoman. Kene brutal tapi sexy. Kahkahkahkah.....

Bukan sibuk, cuma aku tgh cuti...

:)

Rashid said...

ellooooo tn umah. mana tn umah ni? jalan je kerja dia.. ishh..

a kl citizen said...

jalan jauh ke?

xiiinam said...

Dah balik?



Betul ke tuan rumah dalam rumah tu?




Jangan-jangan.......jelmaan dia!


Lariiiiiiiiii...
:)

Zyma Da` Catwoman said...

Cikgu Rashid.....

Tuan Rumah takde di rumah.
Dia pegi makan angin. Huhuhuhu...

;)

Zyma Da` Catwoman said...

a kl citizen......

Dekat je.....dlm M`sia jugak.
Hehehe....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Tuan Rumah tak balik lagi.
Itu mesti belaan Tuan Rumah yg b`nama Hantu Raya. Haaaaaaaaa.....
sila la rasa takut!!!!!

Hihihihi........

;)

xiiinam said...

Tak pa....tengah malam ni nak bakar kemenyan dan perasapkan rumah Zuma ni...

Puh kanan..
Puh Kiri...
Berkat doa..
Bagindaaa Ali....



Errrr...baginda Ali mana pulak ye...(isk ...nuntut ilmu tak abis dulu ni...tok guru dah meninggal...)


:)

Zyma Da` Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Huhuhuhu, jgn la perasapkan rumah daku. Terus bakar je rumah daku itu......brutal tak??? Brutal kannnzzzz.....

Amvoiiii Abg Baginda Ali mana lak tu, CkLah?? No, no, no....jgn menduakan Incik Zahan ye. Itu tidak sihat namanye.....

;)