2.1.10

A New Chapter Of My Life

01/01/2010 - A new chapter of my life contains a few pages to go thru`....

Page 01 - Happiness
Page 02 - Prosperity
Page 03 - High Spirits
Page 04 -Joy
Page 05 - Pleasure
Page 06 - Merriment
Page 07 - Gladness
Page 08 - Delight
Page 09 - Good Fortune
page 10 - Bliss


And, I hope there`s no more sadness in my life.

No more tears....
No more misery...
No more regret....
No more sorrow....
No more unhappiness...
No more disappointment....
No more heartache....
No more depression....
No more dejection....
No more grief......


Nama juga s`buah k`hidupan, kan!!! Life must go on.

p/s : Aku sakit perut sehari dua ni....masuk angin ke hape ntah. Penyakit tambahan pening2 lalat. Lalat pun tak pening mcm aku.....

16 comments:

Shifu67 said...

jgn sampai no more biskut chips more dah leee....

maza said...

penyakit perempuan dah tiba kanzz. huhuhu

ada mcm2 kanz.. hehhehe

syah shah said...

Semoga tahun ni lebih banyak meninggalkan kenangan manis buat kita suma... :D :D

Mybabah said...

Salam Zyma. Kalau dah kahwin, tandanya nak menimang cahaya mata. Kalau masih bujang, lihat di langit - mungkin bulan sedang mengambang. Kalau masih sekolah, pemalaslah tu - malas nak masuk sekolah balik.

a kl citizen said...

assalammualaikum zyma

sakit perut sebab angin?
atau gastrik...
sebab sakit perut ngan kepala sekali..
saya kerap gitu, sebab gastrik biasanya.
moga segera sembuh ya

ONE ZABA said...

aku pulak sakit kepala beberapa hari ni. macam-macam kena beli . sekolah pun satu...nape la cepat sangat habis cotinya!!!

Zyma Saad said...

Shifu67.....

Itu biskut kegemaran aku.....

;)

Zyma Saad said...

Kanda Maza....

Iyo la, ekau faham den seperti den jua memahami ekau.

Mcm2 ado....

;)

Zyma Saad said...

Syah Shah.........

Akak juag berharap lebih byk kemanisan dlm hidup ini, Dik.
;)

Zyma Saad said...

MyBabah.....

Ini sakit sbb asyik makan rojak dan buah mangga bersama garam belacan....hihihihi.

;)

Zyma Saad said...

a kl citizen.....

Cikgu, sy ni suka makan rojak dan buah mangga bersama garam belacan.
Itulah puncanyer.....huhuhuhu.

;)

Zyma Saad said...

Cik One Z....

Meh sini aku massage kepala ko. Aku kasik baik punye massage sampai ko terlena....huhuhuhu.

Habis ko nak budak2 tak pegi sekolah sampai setahun ke? Wakakaka.....

;)

Khairi said...

insyaAllah, have a nice 2010

izan said...

zyma,

pendirian kena teguh selalu, hati mau kuat, senyum kena selalu, usaha, doa.............

semoga terus ceria.....

Zyma Saad said...

Khairi.....

Thank you...

;)

Zyma Saad said...

Kak Izan....

Betul tu....senyum selalu. Tegang je kulit muka ni nanti......

Thank you, Kak.

;)