4.1.10

Bangun Awal

Ntah ape ke hal nyer ntah.......t`tiba je bangun awal pagi. Pagi2 buta siot. Org lain tgh sedap m`buta, aku pulak yg bangun awal. 2:15 AM ...aku dah bangun. Mcm nak b`sahur la pulak.

Semua n3 uols aku dah khatam (sila jgn percaya........belum sempat aku nak m`baca k`semuanyer) since aku t`bangun tido yg amatlah awalnyer....



p/s : Ngantuk balik la pulak.......dah nak sambung tido balik. Alarm clock dah setting jam 6:00 AM. Kang t`lewat pegi jogging.......GOOD NITE!!!! (Errkkkkk, bukan GOOD MORNING ke skrg nihhhh?? ......).

;-)

20 comments:

Tie said...

Kak tie pun tersedar kul 2 lebih.. entah kenapa semalam susah nak tidur...

Pagi ni bangun seperti biasa... anak2 nak sekolah, siapkan bekal dulu.

ONE ZABA said...

semua orang dah pergi kerja daaaa!!!

maza said...

psst: mengalami nightmare ke?

ker terasa sejuk tiba2?

wakakakak

Yunus Badawi said...

Gigih betul ko buat rondaan rumah kawan2 pagi2 buta tadi.

Aku ingat bunyi kelangkang kelengkung apa kat dapur pukul 3:40 pagi tadi, rupanya ko cari nasi sejuk

muahahaha

julietchun said...

org sahur pon tak bangun awal camtu

zan-xray said...

sama la.. kul 3 terbangun..
tido balik, bangun balik kul 4.30..
tak tido2 dah..
kat tempat kerja rasa nak ngulo la pulak sebab mata ngantuk.

xiiinam said...

Errrr....nasib baik kau tak cari baju dan stokin sekolah sebaik kau bangun tu...he..he...he...



Terkena semangat budak sekolah kot zyma!

Zyma Saad said...

Akak Tie.....

Teringatkan kat sy ke?? Hihihihi...

Sy pun terjaga kali ke-2 jam 6:30AM. Siap2 utk solat....b`fast, iron pakaian. 8:40AM sy pegi buka saloon.

;)

Zyma Saad said...

Cik One Z.....

Aku pun pegi keje daaaaa....
Huhuhuhu......8:40AM aku pegi buka saloon.

;)

Zyma Saad said...

Kanda Maza.....

Nightmare?? Den nampok muko ekau la semlm....ekau ketawa mengilai-ngilai. Tu yg den terjaga awal pagi.....

Rasa sejuk? Yg itu den cari hubby den la ......kasik sikit panas!!
Muahahaha....

;)

izan said...

zyma,

ada bunyi mercun lagi ker.....

bangun awal kita....... anak2 dah mula sekolah nih...

Zyma Saad said...

Yunus Badawi a.k.a YB.....

Aku jadi pasukan RELA...buat rondaan kat rumah kwn2 blogger. Hihihihi.....

Errkkk,yg buat bising kat rumah ko tu bukan aku....tapi itu toyol belaan aku. Muahahaha....

;)

Zyma Saad said...

Juleitchun.....

Aku tgh berlatih bangun awal utk sahur bulan puasa nanti. Hihihihi..
;)

Zyma Saad said...

zan x-ray.....

Aku rasa kita ni bermimpi yg sama la sampai terjaga awal2 pagi buta.

Aku terjaga kali ke-2 jam 6:30AM.
Berbinau je mata aku nihhhh...

;)

Zyma Saad said...

xiiinam a.k.a CkLah.....

Alahaiiiiii, itu kisah budak2 sekolah daaaaaa.......

Huhuhuhu.....

;)

Shifu67 said...

kunci jam pukul 6.... jam bunyi off jam.. sambung tido hehehe

ehhh.. sib baik aku tak sambung tido lepas jam bunyi... hehehe

mamai cuti panjang lum habis lagi... hehehe

iza~de~bintang said...

selamat malam zyma..mimpi indah :)

p/s: org kat sini sakit tekak jer, yg lain ok jer

Zyma Saad said...

shifu67.....

Biasanya aku kunci jam 6:00 AM la...tapi bangun tetap jam 6:30 AM.
Ishhhhhh.....ngeliat jugak aku nak bangun pagi nihhhh...

Aku dah lama tak cuti panjang. Bisness mana boleh cuti panjang...

;)

Zyma Saad said...

iza~de~bintang......

Selamat malam utk Akak juga...
Hihihihi.....

Bykkan minum air suam ye. Baik utk tekak yg sakit tu....

;)

Zyma Saad said...

Kak Izan.....

Bunyi mercun dah takde...bunyi motor mat rempit ada laaaa.... bingit sampai ke pagi. Ishhhh....

;)