12.1.10

Lu - Gue, Gue - Lu

"Lama gue tak jumpa lu. Skrg ni lu keje ape, Babe?" - Abg Filla

"Gue ni keje main2 je. Kuli org je." - Aku

"Iye ke lu kuli org..... ke org yg jadi kuli lu. Lu biar betik, Babe. Gue tak makan lu punye drama swasta nihhhh. Gue dah lama kenal lu punye drama laaaa. Jgn buat muka poyo ekkkk. Lu buat bisnes ekkkk??" - Abg Filla.

"Hehehehe. Mana lu trace nihhh? Alaaaaa, gue buat bisnes kecik2 je. Cari makan, Bro." - Aku

"Ok la tu. Buat bisnes....dunia baru lu ekkkkk. Bravo la, Babe." - Abg Filla




Tadi aku t`serempak dgn abang angkat lama aku. Cehhh, dah lama aku tak cakap mcm org tgh "weng" nihhhh......lu - gue, gue - lu.


***************************************************************************************

Ya, inilah "isi perut" jentera merah yg b`nama Mr.Lancer, kekasih gelap aku. Muahahahahah.....


p/s : Kalau aku drift dgn kete lembu, agak2 boleh lap tak kat selekoh yg "tajam"? Aku tgh "in love" dgn k`juruteraan "isi perut" jentera canggih nihhhh.

;)


20 comments:

Tie said...

Err... kak tie tak ngerti nak kecek lu gue ni... macam nak terbelit lidah !

julietchun said...

pastikan lembu tu tak membuang najis merata2 ok,ehehehe.

syah shah said...

seumur hidup saya tak pernah main angkat-angkat abang, kakak dan adik... hohohohohoh :D :D

akak takleh celen saya laa kalu camtu... saya naik JET... hahahahahahah :P :P :P

Mak Su said...

hehehe, sesekali sronot gaks layan ckp mcm tu, rasa bebas dan penuh freedom :)

mancai said...

peh isi perut yang menawan... parkinson dah ni... bravo2

en_me said...

bersih giler ..

Zyma Saad said...

Akak Tie.....

Apa kata kita ckp mcm dlm istana - Beta & Patik!!!

Hihihihi......

;)

Zyma Saad said...

Julietchun.....

Baik, Boss. Akan daku patuhi arahan itu. Huhuhuhu.....

;)

Zyma Saad said...

Syah Shah.....

Alaaaaa, Akak tak angkat mana lelaki atau wanita utk jadi abg angkat atau kakak angkat kebagai...
Tapi diaorg ni yg angkat Akak jadi adik angkat la, kekasih gelap angkat la....

Muahahahaha.....

Ko naik JET, Sayang? Ni yg jeles nihhhhh.......

;)

Zyma Saad said...

Mak Su......

Huhuhuhu.....rasa muda remaja la pulak!!!!

;)

Zyma Saad said...

Mancai.....

Alahaiiiiii, apasal ko nak parkinson, Bro.? Itu kete je.... bukan airbus tau. Besok2 ko lak ada jentera (kete canggih) cenggini.

Huhuhuhuhu....

;)

Zyma Saad said...

en_me.......

Akak telah buang daki2 serta noda2 hitam pd "isi perut" tuuuuu.....
bersih, kannzzzzz!!! Kete baru gituuuuuu maaaaaa......

;)

zan-xray said...

mana komen aku.. macam dah taip hehe.
selalunya adik abang kakak angkat ni orang cina buat betul2.. macam ahli keluarga. yang melayu ni sll tak kekal..agaknya la.
sorry la kalau silap

izan said...

zyma... k zan langsung terangkat... abis citer.

kirim slam ngan bro tu gue kirim salam yer

Zyma Saad said...

Zanx......

Komen ko kene telan dgn monster. Huhuhuhu......

Aku nak buat ko suami angkat aku, boleh gituuuuu? kahkahkah....
Mengong betul aku nihhhhh....

;)

Zyma Saad said...

Kak Izan....

Sy nak angkat Kak Izan dan lambung tinggi2. Rela ke???
Hihihihi.......

Baik, akan gue sampaikan lu punya salam kat Bro tu.....

;)

Yunus Badawi said...

jom drift - merah lawan hitam hehehe

tasekM said...

kirim salam ke abg angkat lu.

;)

Zyma Saad said...

Yunus Badawi a.k.a YB.....

Ko ajak aku drift, YB?? Apa ganjarannyer???...huhuhuhu.
Kalau aku menang, ko kasik si hitam ko kat aku? Ada berani??
Kalau ko menang, aku kasik mak Adam kat ko. OK???

Hahahahaha........

;)

Zyma Saad said...

tasekM.....

Ko pun nak kirim salam kat abg angkat aku? Meh RM50, upah aku nak kirim salam kat itu Bro. Lalalala..

;)