9.1.10

Xtvt Brutal Aku

Ya, inilah xtvt brutal aku. Hihihihi.......
ML Club


Too Fast, Too Furious........

Malam yg cool lagi best........

Are you ready to drift, babeh???......

I`m in love with him....my Mr. Lancer!!!

Red is cool.....

Wanna try it??.....

Cool huhhh!!!!
Too fast, too furious........

Aku ni tetap ayu walaupun brutal dan cool......!!!

18 comments:

zan-xray said...

huhu .. lum mampu memiliki kereta macam ni..
caiyok kat ko zyma.
leh tumpang kot nanti. tapi ko nak drif turunkan aku dulu ler.

sI tEDI said...

erk! ngeri!

Mybabah said...

Salam. Selagi belum berkahwin penuhi hajat anda segera kerana selepas berkahwin minat akan berubah kepada kereta MPV. Mengapa? Nak angkut anak-anak le!

ONE ZABA said...

lumba haram ka tu!!!!

Shifu67 said...

polis.. polis...

ko senang la.. kalau polis tngkap ko boleh buat2 menangis panggil abah kee... pamggil mak ke... ko kan kecik lagi... hehehe

Zyma Saad said...

Zan-xray......

Nanti ko juga boleh miliki kete idaman ko,Zanx.

Aku ni nampak je mcm ayu tapi aku suka xtvt & keje yg mencabar & brutal.

Hihihihi.....

;)

Zyma Saad said...

Si Tedi.....

Bukan ngeri....tapi cool!!!
Hihihihi....

;)

Zyma Saad said...

Mybabah.....

Alamakkkk, nanti kene tukar kpd MPV la, Babah. Sy ada anak tiri 4 org.....rasa mcm tak muat la pulak.

Huhuhuhu....

;)

Zyma Saad said...

Cik One Z.....

Itu BUKAN lumba HARAM tapi lumba HALAL sbb ini adalah Lancer Club Gathering. Utk owner
Lancer je....

Hihihihi.....

;)

Zyma Saad said...

Shifu67.....

Ko panggil incik polis ekkkk?? Knp ko tak panggil je tok imam ke, tok kadi ke, ketua kampung ke, bilal masjid ke......tangkap aku & sumbat masuk dlm masjid dan terus akad nikah dgn ko...boleh gitu???

Hak-hak-hak-hak!!!!

Aku tak nangis tapi aku akan berdrama depan incik polis supaya lepaskan aku. Yeyeyeye!!!!!....

;)

Yunus Badawi said...

Kalau ko dtg KL jom kita drift kat DUKE. Kita buat 2 lap.

Zyma Saad said...

Yunus Badawi a.k.a YB....

Baik. Roger n out!!

;)

en_me said...

brutal konon, naper sumer komen me ko block 'awaiting approval' ghitewww.. uhuhu

blueCITY said...

wahhhhhhhh

jeles maaaaaaa
hukhukhuk

tunggu i dgn keta baru tau
jeng jeng jeng
heeeeeee

tahu, u tetap vouge n ayu gitu
hehheheh

mancai said...

caya beb.. sib bek aku dah pencen kalau tak nak gak mengetes... huhuhu

Zyma Saad said...

en_me.....

Ahakkkssssss......ko kene blocked ekkkk???? Sj je Akak block ko.... suka2 gituuu kekdahnyer.

;) Hihihihi.....

Zyma Saad said...

blueCITY.....

Hihihihi.....
I suka dgn mende brutal cenggini sejak dulu2 lagi. Sejak zaman bujang senang.....hahahaha!!!!

Jommm kita vrommmmmm!!! Jommm!!!

:)

Zyma Saad said...

mancai.....

Masih ada peluang dan masa. Jom kita vrommmm-vrommm.....

Hihihii.....

;)