21.1.10

I`m Home !!!!!

Jauh p`jalanan, luas pemandangan dan pengetahuan....
Letih mmg la letih......
Letih m`mandu dari s`buah tempat p`cutian utk kembali ke Alor Setar.
Aku sampai Alor Setar jam 19:23pm tadi.
Kepala pun mula berat dan pusing2, mata pulak dah mula kuyu.....
Tapi hati aku tetap b`degup k`riangan dan puas hati sbb aku dah selamat b`cuti dan selamat kembali ke rumah.......

"Owh my sweetheart hubby....where are you,Sayang? I`m homeeeee....I want you,Sayang!!!"


Aku rasa bahagia sgt bila minda tidak lagi berat dan b`serabut. I`m alright now. Tiada apa yg dpt aku luahkan selain dari "Alhamdulillah, syukur kpd ALLAH". Byk sbb aku b`cuti seorg diri tanpa s`siapa yg menemani aku. Bukan aku nak tunjuk diri ini kuat atau gah, tapi aku perlu ruang dan masa utk b`sendirian. Dan byk sbb juga aku rahsiakan ke mana aku pegi tanpa meninggalkan sebarang jejak yg pasti. Namun aku masih m`beri gambaran yg aku masih di M`sia....kannnn!!!!


Adakah aku plan utk meninggalkan negara M`sia nanti? Apakah p`cutian aku selama b`berapa hari yg lalu ada kaitan dgn soalan t`sebut?...........biarlah rahsia !!!!!! Susah nak jawab ketika tgh penat dan ngantuk nihhhhh.


p/s : Malam ni malam Jumaat, kan? Sayang, I`m homeee.........ngehh 5x

24 comments:

zan-xray said...

malam jumaat ek balik.. pandai nya dia pilih hari balik hehe.
selamat berada di rumah balik..kuatkan semangat k

Zyma Da` Catwoman said...

zan-xray.......

Jumaat kan Penghulu segala hari. So, aku pilih hari Khamis malam Jumaat la. Huhuhuhu....
Berkat, selamat!!!!

Thanks a lot, Zan.
;)

ONE ZABA said...

selasa malam jumaat pun boleh. asal letak je hari jumaat tu...kira ok la!!!!

selamat kembali....

DUN Behrang 2020 said...

Dah malam jumaat ek? Apsal aku tak perasan lak...ishhhhh!

blueCITY said...

salam zyma,

uik, n3 nih utk hubby darling ke,
hohoho...

semoga dapat apa yg u impikan
kena faham n sabar kan
dia juga ada insan lain
so.....

take care!!

A person on Earth said...

welcome home.....hak3

Tie said...

Alhamdulillah...

Dah selamat kembali.

Moga2 Zyma lebih segar dan lebih bersemangat, ya.

Zyma Da` Catwoman said...

Cik One Z.....

Selasa malam Jumaat? Sama dgn Sumaat la ekkkkk.....
Aku suka, aku suka.....

Huhuhuhuhu.....
;)

Zyma Da` Catwoman said...

DUN Behrang 2020......

Belum terlambat ko nak "malam Jumaat" tu......jadikan setiap malam seperti malam Jumaat.
Muahahaha....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY.....

Huhuhuhu.....
Tapi you pun boleh baca kannnzz!!

Terima kasih, Biru.
I amat menghargai kata2 semangat dan doa you.
I juga mendoakan yg baik2 utk you.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

A person on Earth.....

Thanks a lot ye, Dik.
Please come and visit me again ye..

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Akak Tie.....

Terima kasih, Akak.

Sy lebih bersemangat skrg sbb sy ada kwn2 mcm uols semua yg selalu bagi kata2 semangat dan nasihat positive.

;)

Shifu67 said...

amboiii....

miauwwww..... miauwww....

Zyma Da` Catwoman said...

Shifu67......

Meowwwwwww.....
Grrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Wofffffff......woffff!!!!
Auuuuuuuuu!!!!

Meriah sungguh binatang peliharaan ko, Shifu!! Mcm2 bunyi ada....

;)

izan said...

zyma

suda sabtu wooo...

Yunus Badawi said...

aku tengok pasir kat selipar tu mcm pantai bogak aje hehehe

Yunus Badawi said...

ko cuti sorang2 tkde yg cuba ngorat ko ke? hehehe

Lain kali kalau ko nak cuti keluar negeri dan nak cari kawan, ingatlah kat aku ni ngeh3x

Zyma Da` Catwoman said...

Kak Izan....

Ya, hari ini adalah hari Sabtu. Besok adalah hari Ahad.

Huhuhuhu.....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Yunus Badawi a.k.a YB.....

Ko ngintai aku ekkkk?
Mata ketumbit nanti....

Tahu je ko ye mana aku pegi....ada paparazzi yg ko upah ke??

;)

Zyma Da` Catwoman said...

YB lagiiiii.....

Takmo la aku ajak ko. Kang selipar Jepun singgah ke muka aku. Mak Adam yg kasik itu selipar Jepun daaaaaaa......

Aku ni lain dari yg lain,YB.
Suka privacy yg tahap dewa punye...
cuti pun sorang2...

;)

mycaklempong said...

Cantik selipar...hehehe.Malam apa pun takpa....berkat... selamat...

Abg Din said...

nanti bercuti di luar m'sia ye... gi tempat yg sejuk sejuk yu...

Zyma Da` Catwoman said...

mycaklempong....

Setiap malam adalah malam Jumaat utk sy. Muahahaha.....
Jumaat kan penghulu segala hari...

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Abg Din....

Nanti kita pegi b`sama2 ye....jgn lupa passport tau. Kang tak pasal2 jadi mcm PATI....

Muahahahaha.....

;)