10.12.09

Rahsia Fadhilat Ayat Kursi

Uols, hari ni 11 December 2009. Birthday Hubby ku. Semoga panjang umur, murah rezeki, sejahtera dan bahagia hendaknya. Ni ucapan aku dlm n3 ni. Dlm tepon lain sikit....dan lain macam je. Ucapan kat luar tepon lagi la lain macam. Huhuhuhu.

Dahhhhh, dahhhhh.......baca yg kat bawah ni. Pi baca....pi baca.

Baca dan amalkan ayat Kursi ini dlm k`hidupan s`harian semua kita. Byk k`baikkan yg kita akan p`olehi jika kita amalkan ayat Kursi ni, Insya Allah.


***************************************************************************
Jom breakfast !!!! Pagi ni breakfast dgn Tapai Pulut. Ada s`siapa yg tak pernah makan tapai? Try makan sekali pasti nak makan lagi. Sedappppp!!!!!

p/s : Di Kedah, harga tapai masih murah. Yg aku beli ni harganya RM0.40 s`bungkus. Saiznya agak besar maaaaa. Sambil makan tapai, aku nonton movie BEAUTIFUL BOXER (Siam). Jap lagi baru mandi dan pegi saloon.

6 comments:

julietchun said...

pagi2 makan tapai? tak sakit perut ke?

Tie said...

Happy birthday buat suami Zyma.. moga berbahagia selalu.

Tapai pulut ? Hmm.. kak tie makan tapai pulut first time lepas kahwin dengan suami. Biasa mak buat tapai ubi. Kat kelantan, mentua buat tapai pulut ketika raya. Manis sangat, kak tie tak boleh makan... pastu gas dia kuat sangat. Dulu tersedak dan hampir2 hilang nyawa...

Zyma Saad said...

Julietchun.....

Perut aku ni terima apa aje.... tolak batu, kayu, pasir dan papan je.

;)

Zyma Saad said...

Akak Tie.....

Thank u,Akak Tie. ;)


Tapai pulut amat popular di Kedah. Makanan yg selalu dicari2 oleh org Kedah. Tapi nak buat Tapai Pulut ni ada pantang-larangnya.
Sy suka sgt Tapai Pulut. Huhuhuu.

;)

Abg Din said...

Murah tapai di sana ye...

Abgdin gemar gak makan tapai....

:)

kt sini entah berapa sen tp tak la semurah di sana.

Zyma Saad said...

Abg Din....

Murah gak la harganye, Abg Din. Nak makan, kene la labur sikit sen-sen tu. HUhuhuhu.....

;)