15.12.09

I`m Happy

I`m happy....yes, I am.
Why? - Because he`s coming back from KL today.
Dia outstation seminggu lebih di KL utk FestKUM (Festival K`budayaan Universiti2 M`sia).
Aku sengaja tak nak cakap kat s`siapa pun ttg k`tiadaan dia di sini. ;-)
La-la-la-la-la-la...........

Comel tak teddy bear ni? Comel kan. Hati aku b`bunga2 riang dan bahagia. Rindu sgt2..........

18 comments:

izan said...

camane akak macam tau2 ajer 'ur hubby dah balik...... jeng jeng.. agaege..

waaaa... nak usik boleh tak...kik kik kik.... offline2...cut.....

kenari said...

if u happy, im double happy for u

ONE ZABA said...

me tumpang happy tooo!!!

naz ilyn said...

salam...amboii...seronok bukan main...boleh ler lepas rindu sakan maklum ler seminggu tak jumpa...hehehe

DUN Behrang 2020 said...

Baguslah kalo camtu...pastikan rindu itu diisi dengan sebaiknya...hubby tu pun rindu gak tu! Lelaki juga tahu erti rinduuuuuu!

maza said...

cek tumpang bahagia gak, sebb hang bahagia.. huhuhuh

moga2 berkekalan hendaknya..
jangan nakal2 naaa..

huhuhu

syah shah said...

saya pun tumpang happy... heheheheh :D :D

xiiinam said...

I'm happy too...



when look you happy!



Eheheheh..

Zyma Saad said...

Kak Izan.....

Akak ni mcm nujum belalang la. Mesti tgk dlm mangkuk berisi air dan nampak hubby sy nak balik sini.

Nampak sy tak dlm mangkuk air tu??
Huhuhuhu.....

;)

Zyma Saad said...

Akak Kenari....

I`m double triple happier.... huhuhuu. Thanks,Kak.

;)

Zyma Saad said...

Cik One Z......

Thank u. Do pray 4 me,Cik One.
I pray 4 ur happiness too, Insya Allah.

;)

Zyma Saad said...

Kak Naz Ilyn........

Hihihihi....malu la.
Mcm2 nak buat tau......shhhh, rahsia. Hehehe....

;)

Zyma Saad said...

DUN Behrang 2020.....

Thanks a lot ekkkk. I pray 4 ur happiness too, Insya Allah.

;)

Tie said...

Amboi.... sukanya dia... !!

Err... mesti ada sesuatu yang istimewa untuk suami tu, hehehe..

Zyma Saad said...

Kanda Maza......

Thank u ekkk. I do pray 4 ur happiness too. May Allah bless u, Bro.

;)

Zyma Saad said...

Syah Shah.....

Akak juga happy utk kamu,Dik. Semoga kamu happy bersama Incik Firdaus & si comel Imran.

;)

Zyma Saad said...

xiiinam a.k.a CkLah.....

I`ll always happy 4 u,too. The happiness is 4 us.

Thanks a lot,CkLah.

;)

Zyma Saad said...

Akak Tie.....

Suka utk kepulangan dia setelah seminggu pegi outstation.
Sy tak suka tunjuk muka masam bila dia di sisi....bagi sy ianya satu dosa bila tunjuk muka masam kpd dia.
That`s why sy suka happy. Hihihihi..

Ada yg istimewa utk hubby, tapi dlm bentuk masakan la. Huhuhuhu..

;)