3.10.09

Segan + Malas + Lazy = Aku

Aku segan sejak sehari dua nihhhh
Aku terasa malas sgt....
I`m so lazy nowadays.....
Bila la nak update citer2 yg t`gantung dan ter"pending" nihhhh....
Segan + Malas + Lazy = Aku yg seorg nihhh
Jap...nak ngeliat sikit nihhhhh
Penyakit M ni mmg tak b`daya ku lupuskan dari hidupku.....
May be aku kene pegi dok kat tempat p`lupusan dan p`buangan sampah kot..
Huhuhuu......
**Errrkkkk, lori angkut sampah di Alor Star ni mcm segan dan malas serta lazy la....
Sampah b`lambak2 kat tong sampah sampai m`banjiri ke lantai jalan tar tu.
Aku nak komplen kat surat khabar HAIRAN METRO a.k.a Harian Metro.




12 comments:

cHeRyNa PiReS said...

tadi sha tgk nasi lemak kopi o...aziz desa dok kata mende yang sama. pasal sampah. awat, teruk sangat ke?

* zyma...sha bagi alamat kat sini boleh tak? cuz gmail asek prob je.

* zakiah binti yusof,
guru penolong kanan satu,
sek. keb, st paul,
70200 seremban,
negeri sembilan.

kena bagi alamat sekolah mak...alamat rumah tak dpt nak bg sbb nak pindah rumah:)

ONE ZABA said...

penangan lemak kuih raya la tu

Rashid said...

uiss apa malas sangat ni? buat malu je.

monolog .. 'kasihan katil tu. Selalu kena empuk si tuannya. apa taknya. tuannya asyik nak zzz je.. sebab kemalasan melanda teramat.. hehe'

cuba tiru sy ni..haha!!

kenari said...

penyakit M ni berjangkit dak? ada ubat dak?

chekgu BaniHassim said...

malas, ye tido je...
layan tv ke...
kan besh..

Zyma Saad said...

Cheryna Pires a.k.a Sha....

Ermmmm,betul la tu. Sampah di mana2 shja. Sikap segelintir insan yg tak b`tanggungjwb....buang sampah sesuka hati.

Boleh je...kasik kat sini pun takpe. :)

Zyma Saad said...

Cik One Z....

Betul....betul....semlm pegi open house. Layan bihun sup dan daging kambing bakar. Pening kepala sbb lemak byk sgt..... :)

Zyma Saad said...

Cikgu Rashid.....

Amvoiiii, kutuk sy gitu. Huhuhu...
Ntah la knpa sy malas sgt nih...
Lemak byk sgt kot....penangan makan bihun sup & daging kambing bakar kot. :)

Cikgu Rashid rajin kerrrr? Tlg basuh baju sy,boleh ke?? Dua bakul belum basuh.....huhuhuhu.

Zyma Saad said...

Kenari a.k.a Kak Shah....

Penyakit M ni tak b`jangkit kpd sesiapa pun.....tapi b`jangkit dlm diri sendiri je kalau tak d`ubati.
Makan Panadol pun belum tentu penyakit M ni akan pulih. Penyakit MALAS la katakan..... huhuhu. :)

Zyma Saad said...

Cikgu BH.....

Malas nak tido,boleh ke? Huhuhu...
:)

Jard The Great said...

kak.. baru balik umah neh.. ehehe.. sedap ar makan kat umah YB.. ;p

Zyma Saad said...

Jard The Great....

Uwaaaaaa,jeles la dgn ko,Dik.
Huhuhu....Akak tau YB mmg kasik kaorg makan yg best2. Uwaaaaa... nak jugak!!!!