7.10.09

Hargai Hidup, Jgn Sia-Siakannya......(n3 Dalam Ward)

Hidup kita cuma sekali dan sekejap.....
Hargailah k`hidupan selagi kita masih sihat dan kuat....
Malam ini, besok, lusa atau ntah bila may be kita akan d`jemput kembali oleh-Nya.
Yang pasti hati mesti kene betul, bersih, ikhlas dan tenang tanpa hasad dengki dan iri hati....
Kita hanya d`beri peluang utk hidup t`lalu singkat....
Apa peluang yang kita miliki andai besok hari t`akhir utk kita??




**Uols, Life Is Not That Hard,Actually. It`s Only The Way How We Drive Ourselves Thru` The Journey.**

20 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kenapa entri dalam wad nieh kak?blur plak....

Kak Zue said...

zyma tak sihat ke? masuk ward? apa2pun kak long harap zyma cepat sembuh yer. Take care

ONE ZABA said...

kalau ada obat tu jangan ngelat lak tolan .

syah shah said...

sakit gigi sampai masuk ward ke kak??

Apepun, get well soon ya??

iza~de~bintang said...

ait masuk ward ka atau melawat orang ni. apepun take care yer

etomyam said...

semoga cepat sembuh

ONE ZABA said...

ikut giliran....

giliran itu pasti tiba.

xiiinam said...

Hari ni keluar eik?
Kalau dekat ckLah masakkan rendang spesel punya....kasik pedas kaw-kaw buat zyma....



Jaga kesihatan....

Kak Long Mawar Merah said...

Salam Zyma,
Kenapa ber n3 dalam ward?
Melawat org sakit?
Takkan sakit gigi sampai masuk ward?
Semoga sihat....

Zyma Saad said...

Cheryna pires....

Sbb Akak tak buat n3 kat dapur la.....tu yg n3 dlm ward nihhh.
Akak kene tambah air la....kurang air dlm badan.

:)

Zyma Saad said...

Kak Zue.....

Masuk ward...kurang air dlm badan.
:)

Thanks ye Kak Long Zue....

Zyma Saad said...

Cik One Z.....

Uwekkkkk,aku takut nak makan ubat.
Ishhhhhh...nak ngelat,boleh??

Zyma Saad said...

Syah Shah...

Gigi sakit....badan juga kurang air. So, kene drip la air dlm badan....

:)

Zyma Saad said...

ize~de`bintang....

Sy masuk ward la....
Tapi sempat b`tenet dlm ward...siap request lappy and broadband...tapi dari Kak ipar la.
Private Hospital la katakan.....tu yg berani b`tenet.
Now dah balik rumah (tgh hari tadi)....

:0

Zyma Saad said...

etomyam...

Terima kasih ye.
:)

Zyma Saad said...

Cik One Z....

Sila amik nombor giliran ye....
Beratur dan ikut peraturan.....

:)

Zyma Saad said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Yup, tgh ari td....

Sila masak rendang 2 sedap2 ye....
dan jemputlah sekampung menikmati bersama lemang Cik One Z. Huhuhuh.

Zyma Saad said...

Kak Long Mawar Merah.....

Sy yg sakit. Bukan melawat org sakit. Huhuhuhu.....
I will take care of myself. :)
Thanks ye,Kak Long.

Mummy Dasy said...

lorrr.... ni dah ok ke? ape2 pun get well soon & take care ya

Zyma Saad said...

Mummy DASY.....

I hope so. Thanks ekkkkk.
:)