12.10.09

Biar Gambar Bercerita...

Biar gambar b`cerita ttg diaorg nihhh. Aku nak tutup mulut. Dunia ni syurga bagi diaorg. Dunia! Dunia! Dunia!......What a paradise!!!


Uols mesti kenalkan makcik dan pakcik dlm gambar ni kan?? Diaorg tgh enjoy HAPPY HOUR gamaknya. Clubbing is a part of their life-styles

Malas aku nak ngomel lebih2.......tgh syok clubbing sampai lupa nak pakai baju yg sempurna. (Macam dia sorang yg ada buah2an tropika tu.....).
Jgn kacau tau!!!

Aku tak mau ngomel......plaster mulut!!! Tayang peha yg gebussss.....kasik aku jeles la tu. Huhuhuhu.......


Hmmmm, aku tak suka ttg scandal dia dgn "ehemmm-ehemmm". Lakonan mmg bagus dan tip-top, tp sayang....scandal sana, scandal sini.

Lihat je la.....nak join diaorg, kita tak HADAP kot??? Byk lagi benda yg ada pekdah yg kita boleh buat dan join,kan....futsal ke, soccer ke, m`baca buku ke, basuh baju ke, cuci kasut sekolah anak ke.













12 comments:

ONE ZABA said...

udah itu pilihan mereka....

cHeRyNa PiReS said...

akak...masa 1st time sha tgk gambo si dia tuh..mmg merimaskan. maklumlah..lakonan si dia dia dan dia mmg bagus. tp kadang macam takde pilihan kan. kita tau mereka begitu, tp lakonan diorg mantap. maka, nak taknak kita tgk jugadrama2 mereka. mane tak naik lemak?:)

~0~ said...

terlalu bangga sehingga lupa...semua tue hanya pinjaman...

DUN Behrang 2020 said...

Nak zip molot gak...takut nanti berjela lak ngomel...

~mrs azmi~ said...

pelik dengan mereka2 itu. abes dah takde keje lain ke nak buat dari tayang2 segala2 kat org?

isk2..

bile dah jadi kontroversi baru kelam kabut nak tutup2...

xiiinam said...

'Errr...dia orang buat apa tu? " Tanya ku ala-ala naif...








Astaghfirullah...moga zuriat kita dijauhkan...

Zyma Saad said...

Cik One Z.....

Tak tahu nak pilih la tu....
:)

Zyma Saad said...

Cheryna Pires a.k.a Sha....

Lakonan diaorg mmg bagus, tp tu la....xtvt yg diaorg lakukan tu takde manfaat.
Akhir zaman....

Zyma Saad said...

~0~....

Jgn kita pun ikut lupa....udah le.
:)

Zyma Saad said...

DUN Behrang 2020.....

Aku lebih suka plaster mulut....
Kalau zip, sakit la weyyyy....

Aku pun malas nak ngomel panjang2...huhuhh.

Zyma Saad said...

~mrs azmi~

Mmg pelik utk kita. Tapi utk diaorg, suatu yg tidak pelik.... malah menyeronokan!!! :)

Kontroversi tu salah satu utk "promosi" diri yg tak berapa laku. Huhuhuh....

Zyma Saad said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Amvoiiiii....naifnyerrrr Akak ni!!!
Huhuhu......

Kura2 dlm perahu, pura2 tak tahu ekkkkk..... ;)