7.9.09

My Fair Lady......

Setiap kali aku balik dari keje, mesti t`serempak dgn kete Nissan Fairlady Z (350Z)......warna hitam. Fully tinted-screen weyyyyyy. Kalo dok &*&@!** dlm tu, org pun tak tahu gamaknyer. (I`m thinking abt it rite now. Wallaweyyyy...). Huhuhuhu.......the very the notty one la ai skrg nihhhh!!!!

Owner Fairlady Z ni budak Melayu, muda lagi. Aku teka mamat ni anak Dato` kot.......kot je la. Tak pun dia pinjam kat kedai sewa kete ke. Aku teka je. Huhuhuh..........

Ghupernyer cenggini lerr. Aku pun tak pernah panjat naik pun......cukup la dgn kete aku yg sekoq tu. Penat nak m`bela!!!! Tapi, aku mmg impressed dgn kete mewah cenggini.


Ghuper muka depan Cik Fairlady Z.


Ni pulak ghuper belakang montotttt Cik Fairlady Z.


**Aku tgh imagine naik kete lembu. Aduhh lambatnyer.**

Gambar Cik Fairlady Z (350Z) dari Pakcik Google.

**************************************************************



Siapakah cinta t`akhir uols?? Ai want to korek-korek ur secrets,ok!!!! I got the weapon to korek-korek ur love stories and secrets. Ngehhh...3x


Ai want to kaypoh2........wait aaaaaa!!!!! :)

12 comments:

Jard The Great said...

mewahnya kereta kak! kalo aku nk satu pon.. kena kawen dato la gamaknya.. ehehehe

~0~ said...

wah..nissan fairlady z...nissan 350z...yeah i like u..

syah shah said...

cinta terakhir? owh... tak dapat dikenal pasti... har har har har har :P :P

julietchun said...

tinted gelap2 sangat tu tak kena tahan dgn abang JPJ ke? :D

cHeRyNa PiReS said...

cinta terakhir ku adelah diriku...ehehe...sbb mesti mencintai diri sendiri sentiasa:)

lawa plak fair lady tuh...tp lelaki plak yg pakai yek...bukan lady?ensem tak orgnye ima?

en_me said...

montottt pon jeliterr kannns.. ehehe

Zyma Saad said...

Jard....

Akak tak mampu la nak pakai kete cenggitu dlm keadaan ekonomi yg tak stabil ni. Silap hari bulan Akak kene makan kayu dan batu hujung bulan. Huhuhuhu....
Cukup la dgn apa yg ada....memadai dgn kemampuan kita,dik.
:)

Zyma Saad said...

~o~....

Ai like it too.
:)

Zyma Saad said...

Syah Shah.....

Jgn nak kelentong Akak. Ko punyo cinta t`akhir bukan yg gitu-gitu.

Hihihihi.... :)

Zyma Saad said...

Julietchun....

Musykil kan....
Gelap2 cenggitu mcm2 buleh dilakukan dan berlaku,kan.

Seb bek kete aku "clean and clear".

Zyma Saad said...

Cheryna Pires....
Ccintai daku....sayangi daku. dato Ct Nurhaliza yg kata....ai tak kata. Ai cuma sampaikan je. Huhuhu.

Errkkkk,d`sebabkan kete tu telah di"tinted" gelap2.....tak dapat la daku m`intai ghupe mamat tu ensem atau idaknyer. Huhuhu....

:)

Zyma Saad said...

en_me.....

Pandang la, lihat la.....montot Cik fairlady yg jeliterrr itewwww.
kehkehkeh....