17.8.09

Semoga Bahagia

Gambar : Kosmo Online - 17 Ogos 2009

Ehemm-ehemmm, kecoh jugak ekkk berita p`nikahan Ustaz Akil Hayy, 40 tahun, dan penyanyi Waheeda, 30 tahun, yg telah selamat d`ijab qabul pd 16 Ogos 2009 di Masjed Jamek Al-Rahimah, Kuala Kubu Baru,Selangor.

Ada yg suka dan tak kurang jugak yg benci dan meluat. Ada yg menyokong dan ada jugak yg tidak sokong. Aku sokong p`nikahan diaorg b`dua nihh. Ye la, sbb diaorg b`nikah dgn cara baik dan d`restui semua pihak ahli keluarga.

Lagipun, ALLAH s.w.t telah tentukan bahawa itulah jodoh diaorg b`dua. Segalanya d`tentukan oleh yg Maha B`kuasa yg SATU itu. Rezeki, jodoh, dan maut hanya di tangan ALLAH.

Tak perlu kecoh2 ekkkk bila p`nikahan d`laksanakan dgn tertib dan d`restui. Dan jgn ada yg benci atau meluat bila diaorg ni telah selamat d`ijab qabul ye. Doakan k`bahagiaan diaorg lebih baik......kita juga dpt PAHALA. Mana tahu suatu hari nanti, org juga akan m`doakan k`bahagiaan buat kita. Who knows, rite???? :)


**TAHNIAH BUAT UST.AKIL HAYY DAN WAHEEDA. SEMOGA JODOH B`KEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT,INSYA ALLAH.**

6 comments:

Framestone said...

moga kekal buat mereka

out of topic--> he...23x bahaya ke huhuhu

ops beli satu percuma 4... tp xleh nk dipakai dalam masa yg sama...kne ikut dos2 yg dibenarkan huhuhu

Zyma Saad said...

Hye Framestone...

semoga bahagia hendaknya.

Penyakit B1N1 juga telah menular ke sini.....kahkahakah.

:)Thanks,Bro.

Framestone said...

he..23x xleh ek melular sampai ke sini huhuhu.... ala bukan selaluhe..23x ops bukan bro nk cari b1n1.. cuma nk tambah kenalan je he..23x

out of topic--> he...23x mmg zaman dedulu cam nie..zaman skrg..asal rumah kayu je... dok nk dirobohkan je or dijadiakn sejarah huhuhu

xnk la rumah atas angin..dah cam cite "up" la pulak he..23x ops xtau bile nk tgk cite tue

Rashid said...

yup! moga kekal selamanya..

utk kita semua, tak yah kecoh kecoh k.. doakan yang terbaik. hehe

Zyma Saad said...

Framestone....

Itu hanyalah imaginasi sy je. Rumah atas angin. Lalalalala...
Bro, movie UP tu best kan.

:)

Zyma Saad said...

Cikgu Rashid.....

Betul tu.
Jodoh ditentukan oleh ALLAH. Suka atau benci....jgn cabar kuasa ALLAH. Betul tak??