26.7.09

Konsert DiRaja Jubli Perak 2009 UUM


8.15 MALAM, SABTU INI: KONSERT DIRAJA JUBLI PERAK 2009

UUM akan menganjurkan Konsert DiRaja Jubli Perak 2009 seperti berikut:

Tarikh : 25 Julai 2009 (sabtu)
Tempat : Dewan Mu`adzam Shah UUM
Masa : 8:15 malam

Tomok dan Noryn Aziz adalah antara artis yg d`jangka akan m`buat p`sembahan pd malam t`sebut. Konsert ini juga boleh d`layari secara "online: di UUM.tv, Channel 1 m`lalui Portal Komuniti UUM.


****************************************************************************************************************************

Saja aku nak tunjuk ni. Hihihihihihi. Yang semalam punye. Ni la antara program Hubby di Universiti. Sebab tu dia selalu bz. Tapi aku malas nak pegi sebab aku tak sihat ( flu dan fever). Bukan H1N1, okay. Minta dijauhi la penyakit puaka tu.....huhuhuhuhu.

Badan pun panas lagi sejak tengah hari semalam....sejak di saloon lagi. Mata berair. Hidung jugak berair. Dah tu sneezing tak abis2. Achooooo....achoooooo. Kalau pegi,kang ada yg b`jangkit dgn aku.

Takpe...yang penting aku kasik sokongan padu kat beliau. Aku cuma nak buat Hubby happy selagi aku masih hidup. Aku tak nak beliau susah hati dan byk fikir. He`s everything to me (after my family..........).

No comments: