13.5.09

Jom buat plastic surgery...

Jalan2 tadi........merayap sana,merapa sini. Tetiba aku terjumpa sesuatu yang menarik.
Aku jumpa kat blog Kak Tie. Thanks ekkkk,Kak Tie.

Ada klinik bedah muka......buat plastic surgery gitu. Memandangkan plastic surgery tu free, so jom kita enjoy!!! (ehh! macam citer Puteri la pulak).

Aku buat surgery kat hidung,mata,bibir, pipi....



Ni gambar aku sebelum buat plastic surgery yang free tu.



Lepas beberapa saat aku di"plastic surgery"kan, ini la hasilnya. Ishhhh, patut la free......tengok bibir aku.....macam tak menjadi. Cian kat aku......huhuhuhu. Actually, based on gambar asal aku sebelum dibedah-siasat hingga jadi Kristin Kreuk, muka aku kan sedang tersenyum. So, this is the result. "Waaaaaaaaaaa......doktor, saya nak muka asal saya!!!! Nak jugak...nak jugak!!!!".
Nasi pun dah jadi bubur......aku pulak dah jadi Zyma Kreuk (kak long kepada Kristin Kreuk).
Nyesal....nyesal. Hampeh bebenor surgeon tu!!!

Ishhhhh, bila tengok....dok renung sampai 18 kali, rasa macam cun gak. Hmmmmm, apa2 je la ko ni Zyma.
So, sesiapa yang berani mati nak bedah muka secara FREE....boleh la klik sini.







































































2 comments:

Tirana said...

Ha'a memang cun lepas buat plastik surgery..hehehe...

Catwoman said...

Huhuhu....jgn la gitu.Malu ai.