28.5.09

Hati Yang Terluka



Hati yang terluka tiada siapa yang tahu.....

Untuk merawat kelukaan itu aku tidak pasti....

Lalu ku biar kelukaan itu sembuh sendiri.....

Biarpun ianya memeritkan...

Yang pasti aku masih ingin bertahan

Kerna aku tidak bisa memungkiri janji....

Yang pasti aku ingin teruskan

Walau ranjau datang menyapa diri ku........

Biar dihina...

Biar dicerca....

Aku yakin akan keputusan yang aku janjikan

Allah telah menjadi saksi segala yang aku lafazkan....

Aku pasti menjaga kebahagiaan itu

Dengan izin-Nya

Hati yang terluka itu pasti sembuh







2 comments:

kayteeze said...

Kak tie datang bawak plaster gergasi... meh kak tie tepekkan...

Tok sah sedih2 laa... Kita orang perempuan ni memang selalu luka sana sini... Kak tie ni pun dah naik lunyai... Tapi kita orang kuat... kulit pun dah makin tebal... sabor je laa.... :)

Zyma Saad said...

Kak Tie > Tempek plaster tu kat jantung sy,leh x?? Huhuhu....

Sedih sampai makan nasi 2 pinggan. Ntah la,sy ni tak pandai nak marah2,Kak Tie.
Apa org kata, hina, marah, cerca kat sy - sy diam je. Sy ni berat mulut nak melawan sesiapa pun. Tak reti nak melawan org.