29.5.09

One Lovely Blog Award

See, see.....One Lovely Blog Award gituuuu.


**Aku nak kasi award ni kat semua sahabat yang setia dan selalu datang berkunjung ke blog ini. Sila amik ye.....don`t shy-shy cat. Ini tanda aku sayangkan uols. Tak perlu jawab apa2 soalan. Amik dan tempek je kat blog uols, ok.**












6 comments:

Mummy Dasy said...

akak amik blh ye...

Tirana said...

Zyma..kalau pasal hadiah, kak tirana tak pernah tolak..hehehe..nanti kak tirana amik. Terimakasih ye..

Zyma Saad said...

Mummy Dasy.....
Boleh....sila la amik Only Lovely Blog Award tu.
Jgn malu....jgn segan ye. Buat mcm award sendiri...hikhikhik.

:)

Zyma Saad said...

Akak tirana > Jgn lupa amik tau.
Selagi stok masih ada... hihihihi.

Take care ye,Akak Tirana.

:)

kayteeze said...

Ooo... kak tie datang bawak troli ni... nak ambik award, hehehe.....

Mekasihlah .... nanti kalau ada lagi, jangan segan2 canang tau, ekekeke..........

Zyma Saad said...

Kak Tie yg comel...intan...payung...berlian...gunung....bukit...
Amik la award tu....amik sekali dgn tuan yg bagi award pun boleh.
Tapi, sila tinggalkan troli kat sini, nanti nk bw ke Tesco...
Huhuhuu...

Nanti sy war-warkan jika ada award utk Kak tie ye. Tungguuuuuuuu...
:)