21.9.08

Pesanan Buat Hubby.......

Hubby....
Di kala kita berjauhan....
Aku rindu kamu....
Aku mencintai kamu......
Aku setia pada mu....

Hubby....
Aku ingin berpesan pada mu.....
Walau apa jua yang terjadi pada diri ku kelak...
Ingatlah,yang PERTAMA tidak mungkin jadi yang KEDUA atau KETIGA....
Dan yang KEDUA atau KETIGA tidak mungkin sama sekali menjadi yang PERTAMA...


Hubby....
Aku menghormati kamu.....
Aku bahagia saat kamu bahagia...
Aku menangis saat kamu bersedih.....
Segala yang terjadi pada diri mu pasti ada sebab...
Semua yang berlaku pasti ada jawapan yang tersembunyi......

Aku yakin pada diri mu....
Aku masih mempercayai pada mu....
Walau siapa diri mu suatu masa dulu....
Kerna itu aku berusaha menunaikan impian mu....
Impian kita bersama....
Kamu....mereka.....aku....
Yang pasti kita percaya siapa diri kita.....

Hubby.....
Aku ingin melihat kamu berjaya.....
Aku ingin melihat usaha kamu itu berhasil.....
Doa ku untuk mu tidak pernah putus....
Biarpun ada yang cuba memutuskan harapan kita.....
Niat ku hanya untuk menumpang kasih pada mu....
Bukan bermaksud untuk merampas.....
Aku tenang biarpun berjauhan dari mu.....
Kerna ku tahu di mana aku berdiri & berpijak.....

Hubby......
Bila aku tiada nanti.....
Teruskan mengusahakan impian kita itu....
Jangan berhenti selagi itu adalah rezeki halal....
Selagi impian & usaha itu memberi rezeki bersih...
Aku ingin kamu berjaya mengusahakan impian kita....

Hubby....
Aku mohon halalkan semua makan & minum ku......
Halalkan kasih sayang mu pada ku....
Halalkan segala cinta mu untuk ku....
Terima kasih kerna selalu mencintai ku.....
Terima kasih kerna membenarkan ku menumpang kasih di sisi mu...




*Aku cinta kamu,Hubby*

No comments: