17.10.08

Leave me alone!!!

Hari ini adalah hari yang paling teruk untuk aku......

Aku tak tahu nak mengadu dengan siapa....
Aku tak pasti keputusan yang bagaimana harus aku buat....

Letihnya.....
Lelahnya.....

Begitu mudah manusia nak menghancurkan hidup manusia lain....
Tapi begitu sukar untuk akui kesilapan....

Aku terlalu letih dengan semua ini....
Mungkin aku akan terus berdiam diri......
Tanpa sebarang khabar.......
Tanpa sebarang bicara.......
Mungkin dengan cara ini dapat memuaskan hati semuanya.....

Aku terlalu bosan dengan semua ini.....

Leave me ALONE!!!!




p/s :
Aku akan mula tutup handphone bermula dari saat ini.....
Sampai bila....usah ditanya.
Biarkan aku bersendirian seketika......
Susah aku tanggung sendiri....tak pernah ada sesiapa pun yang pernah menyelami
hati & perasaan aku....

No comments: