22.8.08

Pesanan kepada yang berkenaan......

Pagi tadi blog aku sekali lagi dicerobohi oleh seseorang dari Perlis...
Dia mencerobohi blog aku dengan cara "kotor"......
Namun aku berjaya menjejaki laluan nya.....
Aku tidak lah se"bengap" yang dia fikirkan.....
Walaupun aku ni ex-Finance student....

Dia menghantar SMS yang menyakiti hati ku....
Dia pernah buat "missed call" ke handphone aku.....
Dia pernah berkali call aku (dari office nya) namun aku tidak LAYAN orang yang tengah berperang dengan bayang-bayang sendiri.....
May be jiwanya sedang mengalami tekanan.....who knows!!!
Sorry to say ; "You`re such a MAD woman!!"

Dia mengganggu kehidupan aku......
Aku bersimpati dengan orang yang menghadapi masalah jiwa......
Habis semua orang dia ganggu hingga ada yang terluka.....

Permainan "politik" nya memang jijik & dahsyat......
Dia print-out semua artikel dalam blog aku dan sebarkan......
Dia telah menyebabkan banyak hati terluka.....
Habis semua dia nak selongkar......
Hinggakan dia menceroboh (godek-godek) e-mail orang lain dan menghantar ke email ku Aku dapat detect semua yang dia lakukan......
Aku bukannya BUTA I.T.......
Aku pernah pelajari semua berkaitan IT.....networking.....dan segala mak nenek IT.
So, be careful ye!!! I`m watching you!!!


Sorry to say; I DON`T LOOK FOR ANY ENEMY....IT`S NOT MY WAY!!!! AKU BZ DENGAN CAREER AKU. So, stay away from me.
Sorry to say; "YOU`VE GOT WRONG PERSON.!"




p/s : To the person (from Perlis) who made "missed call(s)" & sent sms to my handphone yesterday morning,STOP DOING CRAZY THINGS. ENOUGH is ENOUGH. One more thing, don`t PRETEND as if you knew nothing of sending E-MAIL to my Yahoo E-mail add. I KNEW WHAT YOU DID LAST TWO DAYS. I`ve detected everything you did to my BLOG....you broke in to other`s e-mail add and sent an e-mail to my e-mail add.....as if you never involved with. You`re in TROUBLE now. You`ve printed-out all articles of mine (from my blog) and spread away to hurt other`s hearts. I knew it!!!



"Aku berserah pada Allah....mudah-mudahan aku sentiasa di bawah lindungan Illahi. Amin"

No comments: