25.8.08

SMS & MISSED CALL...

Sejak kebelakanagan ini, aku seringkali didatangi SMS & missed call dari seseorang, dari Kangar,Perlis.Tak perlulah aku nyatakan namanya. Biarlah rahsia......
Nak aku display handphone number wanita itu dalam blog ni?.....Tak perlu la. Aku tidak sezalim dia.

Belum habis satu cerita, datang satu cerita yang lain pulak.

Dia "tolong" menghantar e-mail bagi pihak lain yang tak tahu menahu,ke e-mail aku.
Dia menceroboh e-mail orang lain, kononnya dia pandai "hacking".....superb la kononnya......so-called!!!Kesannya,hidup wanita itu dihantui dengan bayang-bayang sendiri......

Aku pun sebenarnya tak expect wanita tersebut nak "sabotaj" aku.....
Aku panjangkan Istighfar ku apabila membuka & membaca e-mail yang dihantar oleh wanita. Dia buat begitu agar aku bergaduh dengan seseorang.

Tapi,aku tak cepat melatah........Aku trace laluan wanita tersebut slowly.
Permainan wanita tersebut amat "LUCU".....seperti kanak-kanak yang bermain anak patung.....main seorang diri, bercakap seorang diri.

Babak yang paling dahsyat yang dia pernah buat adalah PRINT OUT beberapa ARTICLES dalam blog aku ni.Then dia sebarkan kepada orang lain pulak......Habis kucar-kacir jadinya.......

Macam ni ke cara pemikiran orang terpelajar....?? Ini cemburu buta namanya.

Masa mengambil hak orang, tak pandang kiri kanan...depan belakang.
Bila hak dia dikongsi dengan pelbagai pihak......huru-hara dibuatnya.Sebar artikel aku untuk sakiti hati pihak lain.
Malah dia suruh kaum kerabatnya terjah blog aku.....Aku dapat DETECT laluan mereka ini.



Aku hanya mampu ber-istighfar dengan harapan aku di bawah lindungan-Nya.....dijauhi kekusutan.

"Zyma,be strong. Mae` yao` ni san` sing (Meaning - Don`t be SAD). Ni kai sing (Meaning - Be Happy)"

No comments: