10.8.08

Malam Festival Tari Malaysia 2008

Semalam aku ke Taman Budaya,Pumpong.
Aku pegi tengok Hubby main muzik sempena FESTIVAL TARI MALAYSIA 2008 peringkat Neg. Kedah yang bermula jam 8:45 malam.........
Aku duduk di barisan agak belakang....
Aku ni jenis "low profile"......tak perlu la expose diri untuk tatapan umum...
Yang penting kehadiran aku semalam cukup membuat Hubby happy....

Hubby main flute untuk lagu2 tradisional....



Hubby memang kelihatan tampan berbaju Melayu warna hijau.....
Aku pulak berbaju kurung warna "purple".....

Biarpun aku tak selalu dapat @ berpeluang mengikut Hubby main muzik...
Tapi aku tetap memberi moral support kat Hubby....
Aku tak mahu bakat seni dalam diri Hubby berkubur begitu aje......

Yang penting MORAL SUPPORT untuk Hubby....
Aku sentiasa encourage Hubby terus bermain muzik selagi mampu...



Actually, aku plan nak buka kelas muzik, Insya Allah....
Not for me....
But for Hubby....
Tidak semestinya besar atau mewah atau sophisticated.....
Yang penting Hubby dapat mengajar sesiapa sahaja yang berminat untuk belajar bermain muzik......
Lagipun, aku harap Hubby dapat turunkan sedikit sebanyak ilmu seni muziknya pada anak2 Hubby.....
Sayang jika dibiarkan berkubur begitu aje....

Aku juga pernah involved dengan dunia seni muzik dulu.....
Sedari zaman Primary School hingga High School.....
Aku main piano, organ, flute, harmonica & etc....
Cumanya apa yang aku teringin nak main adalah "ANGKLONG"....

Aku ada beberapa persamaan dengan Hubby....
Suka muzik...
That`s why aku mahu Hubby teruskan seni muzik....
Sebab seni itu terlalu indah....
So, aku takde rasa cemburu jika ada peminat2 kaum Hawa yang jatuh cinta dengan kehalusan cara Hubby bermain alat muzik...
Aku faham DUNIA SENI MUZIK memang begini.....


Hubby, Ayang support awak untuk terus maju dalam muzik...keep it up,Hubby!! And please DON`T GIVE UP!!!




*Minta mahap ye, gambar Malam Festival Tari Malaysia 2008 Peringkat Neg. Kedah tidak dapat aku diplay dalam blog ni. I don`t wanna creat any problem anymore. FULL STOP!! Cukuplah sekadar aku menulis dalm en3. Yang penting MORAL SUPPORT untuk Hubby.And TRUST My Hubby.I know what he DOES....I know what he WANTS.....where he GOES. Enough!!! I don`t wanna SPOIL his day.

No comments: