7.8.08

Leave me alone!!!

Petang semalam Hubby ku call...
Masa tu aku memang busy sangat dengan keje di office.
Tapi aku tetap LUANGkan masa untuk bercakap dengan Hubby...
Aku gembira bila dapat bercakap dengan Hubby
Hubby suruh aku balik Alor Setar ni...
Katanya RINDU sangat2 kat aku.........
Rindu dakapan dari ku......

Mulanya memang aku rancang nak balik Alor Setar since Hubby minta aku balik.
Tapi sekarang aku dah takde "HATI" nak balik Alor Setar.....

Hati aku menangis bila aku tahu sesuatu....
Cukuplah aku seorang yang tahu....

Aku tutup handphone sejak aku tahu semua itu....
Aku dah malas nak peduli lagi.....
Hati aku terus disakiti berulang kali...........
Tapi,aku tidak pernah dipujuk biarpun aku menangis...

Berkali aku memberi peluang & kepercayaan.....
Namun hati aku dicalar berulang kali..........
Leave me ALONE for a while!!!!




"Please LEAVE ME ALONE!!!! Don`t disturb me,please. Please! Please! Please!"

No comments: