18.12.10

Apa Nak Jadi ??

Aku keje hingga akhir tahun 2010.
Awal tahun 2011 (Januari), aku cuti 1 week.

Aku nak tgk, siapa yg akan jadi juara b`tahan pd malam Tahun Baru nanti. Dia ke, dia ke, dia ke, kau ke, kau ke, kau ke??? Rempit, buang bayi, mabuk, dadah, pukul ibubapa, lumba haram, pecah rumah & lain2nya.

Yang pasti aku nak tutup saloon s`belum jam 6:30 ptg......takut jalan sesak & d`penuhi mat2 rempit. S`makin hari, s`makin ngeri & seram aku rasakan bilamana tgk pelbagai jenayah.

Aku pun dah lama tak baca akhbar K*smo & Har*an M*tr*. Byk sgt kisah2 jenayah. Dan t`lalu byk kisah anak2 bangsa kita yg nak jadi artis dan t`libat dgn pelbagai program realiti. Semak perut betul !!!!!

Whatever !!!

Love you, friends !! Take care ye.....

:)

14 comments:

maza said...

wahh.. selamat tahun baru gitew.. hehehe

Ku Tak Sempurna said...

cuti lagi?

.
.

aritu kan dah cuti lama. jeles ai taw

:P

syah shah said...

wah, cuti seminggu... jeles jeles jelesss~~~ Hohohohohoh :D :D


HAih, dunia dah nak kiamat cemitulah kak, makin menjadi-jadi maksiat hah...

julietchun said...

tak payah tunggu mlm tahun baru sebab tiap2 malam pun buleh tgk mcm2 aktiviti tak berfaedah ni.

PnConfused said...

aku cuti smpi middle jan.. yeah!!!


uit.... nak pi wat facial bleh?? muka sgt teruk ar skang... hahahhahaha

Catwoman said...

Kanda Maza :

Tahun Baru.....semuanya baru!!

Azam 2010 pun masih byk lagi yg den tak sempat tunaikan....huhuhuhu.

:)

Catwoman said...

KTS :

Ya, aku akan b`cuti lagi. Tapi bisnes tetap ON. Aku tetap monitor bisnes even tgh b`cuti. Huhuhuhu...

Jom cuti dgn aku.....jom!!

:)

Catwoman said...

Syah Shah :

Akak cuti 1 week sbb nak spend time dgn anak2 & hubby. S`lama ni masa Akak hanya utk bisnes (keje).

Kesian kat anak2 & hubby...kurang kasih sayang Akak. Huhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Julietchun :

Malam Tahun Baru lagi happening..... sbb tu ramai mat rempit dan kutu berahak nak tunjuk "skill".

Aku nak tutup kedai awal sbb takut t`sangkut dlm k`sesakan lalulintas.

Hihihihihi.....

:)

Catwoman said...

PnConfused :

Lama sungguh you cuti nanti.... boleh ternak badan nihhhhh.
Huhuhuhuhu.....

Nak dtg ke saloon, call I dulu ye. Mana tau I busy atau outstation atau ada bengkel.

:)

PnConfused said...

ehhh.. lupa nak ckp...

ko sms jer dlu k... nanti aku kol...



bukan per... no xkenal nih, aku wat xto jer kang....

mancai said...

wah cuti sakan... selamat bercuti dan bertahun baru

mancai said...

tahun baru yang penuh dengan pembaharuan.....

Mak Su said...

dah mula meniaga ker zyma?