7.5.10

Sudah Pandai. Sudah Besar.

Huhhhh, sedappppp !!!
'
'
'
'
"Aqif, come and eat some rice. Come to Mama, Sayang!!" - Aku
'
'
'
'
Aqif makan nasi sejak tumbuh gigi yg ke-5 batang.
Dah pandai makan nasi sikit2........prawn porridge / chicken porridge makan kdng2 je skrg ni.
'
'
'
'
"You want more,Aqif? Come, Mama give you a bit more. Rice and sweet fish.....it is very nice." - Aku
'
'
'
'
Tangan si kecik aku ni nak capai strawberry float atas meja.
Dia tepuk2 meja.....pap! pap! pap!
'
'
'
'
"Haaiippppp, Mama bite your hands. Don`t beat the table. Mama bite your fingers.
Put down your hands......and eat rice first. Listen to Mama, Mohd.Aqif Hakimi." - Aku




Akhirnya, aku yg habiskan nasi dan ikan seekor yg d`masak kicap b`cili padi (tapi tak pedas pun.......kicapnya manis).
'
'
'
'
Aqif tetap cari breast milk aku jugak..........ishhhh, dia sudah pandai cari la.
Tak payah tanya dia nak breastfeeding atau tak nak.
Pandai la si kecik aku ni meneroka dan m`cari kat mana t`simpannya susu kegemarannya........

4 comments:

xiiinam said...

Happy mother's day cute mama!!!






(baik-baik...tercekik tulang ikan bucuk makLah tu nanti...jaga kau zyma!)

syah shah said...

saya pun pandai carik kat mana... Muahahahahah :P :P


sedapnye ikannnn... tetiba lapo... isk isk isk...

Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Thank you, CkLah...
(CkLah pun cute gak laaaa....)

(Errrrkkkk, alolololo....ye la, ye la. Sy jaga baik2 la Bucuk k`sayangan CkLah ni....).

:)

Catwoman said...

Syah Shah.....

Kat mana kalau kamu pandai cari....sila tunjuk kan. Huhuhuhu.....

Ikan fresh mmg sedap jika d`masak apa jua jenis masakan,Insya Allah.

:)