22.3.10

What Goes Round, It Comes Around !!

What goes round, it comes around.
Setiap p`buatan jahat & fitnah itu pasti d`benci ALLAH s.w.t.

Aku masih t`ingat setiap kata2 fitnah & cercaan janda My Hubby yg d`lontarnya kpd aku suatu masa dahulu. Katanya aku ni p`rosak rmhtangga dia, p`rampas suaminya, p`puan tak baik, kaki kikis duit. Tapi ALLAH s.w.t lebih tahu detik2 niat di hati aku. Malah dia juga m`busukkan nama my Hubby ke mana sahaja dia pegi. Tapi ALLAH tak izin semua tu.

Baru2 ni b4 aku fly ke Melbourne, aku pernah hantar message dan m`minta dia delete STATEMENT JAHAT yg dia hantar dlm s`buah blog dgn cara t`hormat dan ada budi bahasa. Dia kata pihak admin blog t`sebut yg lakukannya. Like h*ll, rite !!! Buat jahat, tak nak ngaku. Lagi mau tuduh org lain yg buat. Malah dia UGUT aku dlm e-mail. Aku reply kat dia yg aku tak HADAP nak tgk muka dia walau s`besar biji sawi dan aku tak akan maafkan dia dgn setiap FITNAH yg dia lakukan.

Dan s`bentar tadi aku telah dapat tahu yg dia k`hilangan s`suatu yg d`katakan sbg penyambung warisan. Perlukah aku b`tepuk tangan? Adakah aku perlu tumpang tangisi k`hilangan itu? Sorry.....I don`t feel that way. WHAT GOES ROUND, IT COMES AROUND!!

S`sungguhnya balasan dari ALLAH adalah amat segera dan tak t`lewat walau s`saat.
Fitnah yg d`lontarnya kpd aku telah m`makan dirinya...........

Alhamdulillah, aku bahagia dgn family aku kini.



p/s : Rezeki aku kian b`tambah2.......Alhamdulillah. Fitnah yg d`lontar oleh s`seorg itu telah m`beri aku k`bahagiaan serta k`senangan b`sama family aku. Alhamdulillah.


p/s : Tak salah kan jika aku miliki Travel & Tour Agency sbg 2nd business aku. Doakan utk aku ye.......aku struggle and work harder for my family.




pssssttttt : Tadi ptg aku ke Kuala Perlis.......ngidam makan Laksa Kuala Perlis dan Cucur Ketam kat Restoran Nelayan, Kuala Perlis. Pasembur pun aku sental. Ngidam, ok. Masa di Hong Kong mana nak dpt Laksa Kuala Perlis dan Cucur Ketam......takde !!! Leleh air liur aku nihhhh........

11 comments:

zan xray said...

syukur alhamdulillah ada kawan yg hatinya ikhlas dan tak berdendam.
kalau aku ni entahlah.. kadang2 tak leh kawal gak..

Yunus Badawi said...

I think I know who you meant.

Kalau aku nak travel bolehlah ko bagi diskaun kaw kaw nanti hehehe

Catwoman said...

Zan-xray......

Aku ni mmg tak suka nak b`gaduh dgn s`siapa apatah lagi b`dendam.
Aku mmg tak suka.....tapi apa kan daya, ada je yg nak sabotaj aku. Ada je yg tabur fitnah ttg aku....
Nyampah tauuuuuu!!!!

Sbb tu aku suka bawa diri....cari k`tenangan. Malas nak fikir byk masalah.

:)

Catwoman said...

Yunus Badawi a.k.a YB....

You knew the person? Quiet,please.
Diam2 tau mcm dlm kubur.....
huhuhuhuhu.

Ko nak diskaun kaw-kaw? Ko kene sayang pipi aku dulu..... uwaaaaa!!
Gurau je....ko sayang pipi Mak Adam dah la. Hihihihi.....

:)

CITY® said...

salam,
doa org yg teraniaya akan dimakmul tuhan,
teruslah berdoa

take care

Catwoman said...

mycaklempong a.k.a Cikgu Adimuz...

Si Kucing? Meowwwwwwwww.....grrrr!!

:)

Hidup perlu ada k`majuan & p`ubahan. Sy tak suka b`ada di takuk lama. Sy tak nak dunia sy gelap hanya sbb fitnah2 dan p`hinaan org t`hadap sy, Cikgu. Sy mmg struggle dlm soal hidup & kerjaya. Ini amat serious dlm k`hidupan sy.

Bisnes adalah darah daging sy, Cikgu. Jika org lain b`jaya, knp tidak sy atau semua kita ini,kan???

:)

Catwoman said...

blueCITY....

W`salam Biruuuuuu.....

Cenggitu la harapan I. Terus b`doa dan m`minta setiap k`baikkan utk semua kita di dunia ini.

Terima kasih ye, Biru Lalingto.

:)

tunbegia said...

korang madu madu jangan gado gado uoolss,

jom ngeteh,

salamm,

DUN Behrang 2020 said...

Uwaaaa jeles aku ko asyik jenjalan jer...

Aku doakan semua terbaik utk ko...dlm bisnes mahupun kehidupan...amin. Ni tak de kena mengena ngan diskaun yer...

dan...kemaafan adalah dendam yg terindah...maafkan org sekeliling kita sebelum kita tidur...

Catwoman said...

Tunbegia.....

Errrkkkk,e2 adalah bekas bini hubby aku, Sayang. Takde kene-mengene dgn aku....huhuhuhu.

:)

Catwoman said...

DUN Behrang 2020.....

Ntah la,DUN.
Semakin hari, hati aku semakin keras & degil. Aku rasa susah nak maafkan org tu. Terlalu byk yg dia fitnah aku hingga kan aku rasa tak masuk akal utk aku maafkan dia.

Aku faham, uols m`harapkan aku lembut hati semula....tapi bagi aku masa utk m`jadi seorg pemaaf semula seperti dahulu. Aku sedang cuba, DUN.

Tapi ikhlas aku katakan, mmg susah aku nak lembut hati jika hati aku dah mula sekeras kerikil.....

Gimme some times, please,DUN. I`ll try....

:)