2.3.10

Day 2 In Melbourne - Eat-Sleep, Eat-Sleep

Jom ikut aku makan.......isi tangki dulu!!
Ni makan di Lentil as Anything, 41 Blessing St.

Layan perut dulu. Ada kari kentang & kacang pis, roti beras perang ( yg nampak mcm t`peleot & t`penyek sikit kat hujung plate tuuuu) serta yogurt. Agak2 uols, aku makan dgn penuh selera atau muntah balik? Nak tak nak......kene makan sampai licin laaaaaaa. $17.00 ok.......(kalau matawang kita lebih kurang RM51.52 laaaa). Hmmmm.......
Sambil tu check apa yg best di Melbourne nihhhh......peta pun kene ada laaa!!

Yang ni wajib ada!! Kalau takde......aku boleh pitam. Utk k`selesaan aku, ok. Nak b`jalan2.......
Aku ni jenis tak kisah bila b`jalan jauh hanya pakai selipar Jepun............sejuk je kaki ni !!!!




Nanti aku sambung lagi.........tata-titi-tutu !!! Nak call org jauh nun di sana............tak tido lagi kot org jauh nun di sana.

Ngantuk lagi..........ngantuk wehhhhhhh!!!


:)

24 comments:

kenari said...

amboi zyma dah jejak kaki ke melbourne rupanya ye

enjoy ur holiday mate :p

DUN Behrang 2020 said...

lima puluh satu hengget? Ermmm...patut pun kena perabih...

Ada jumpa anak koala tak?

xiiinam said...

Happy holiday!!!

mancai said...

peh makanan itu sungguh menyelerakann....

syah shah said...

akak, alau tengah cuti takleh apdet blog... nanti mood terganggu... Hihihihihih :D :D

zan-xray said...

talifon orang jauh???
aku kah itu hehe :-)
selamat jalan2 lagi

tasekM said...

jgn lupakan ai yang... he he.


.

julietchun said...

mahal wooo makanan tuh.

Khairi said...

wooo bestnyeee!!!

Khairi said...

mahalnyerh makan. biar betik!!

blueCITY® said...

weh zyma darling,

huwaaaaaaaaaa
lain kali, nak g sana jangan tak ajak i ya,
heeeeeeee
nak itut gak
hukhuk

blueCITY® said...

zyma darling,

nak ole ole ya
heeeeeeeeee

Zyma Da` Catwoman said...

Kak Kenari....

Lama2 sekali pegi makan angin jauh2......

Huhuhuhu...

:)

Zyma Da` Catwoman said...

DUN Behrang 2020......

Ya, lima puluh satu hengget. Cekik darah tuuuuu.....

Anak dara Melbourne aku jumpa la......muahahahaha.

Belum ke zoo lagi....

:)

Zyma Da` Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah.....

Holiday is always happy!!!!

Hihihihi....

:)

Zyma Da` Catwoman said...

mancai.....

DAN sgt m`cekik darah ku.....

Uwaaaaaaaa!!!!!

:)

Zyma Da` Catwoman said...

Syah Shah........

Uwaaaaaaa......nak jugak hapdet blog! Tak kira....tak kira. Nak jugak hapdet blog.

Hihihihi.....

:)

Zyma Da` Catwoman said...

zan-xray.....

Yg t`cinta la yg aku nak call.
Muahahahaha....

Thank u,Zan.

:)

Zyma Da` Catwoman said...

tasekM......

Aku rindu ko,Sayang...

Wakakakaka...

:)

Zyma Da` Catwoman said...

Julietchun.....

Ya, mahal woooo......cekik darah namanye tu!!!

:)

Zyma Da` Catwoman said...

Khairi....

Woooo mmg best....

Ko kene dtg jalan2 ke Melbourne...

:)

Zyma Da` Catwoman said...

Khairi lagi.....

Ya, mmg mahal.....biasalah, makan di oversea. Muahahahaha....

:)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY....

Sila booking ticket ke Melbourne...
buat bayaran di kaunter ye. Jgn lupa passport yg masih valid.

Lalalalalala......

:)

Zyma Da` Catwoman said...

blueCITY.......

Nak kanggaroo la tuuuuuu.....
toing! toing! toing!

Huhuhuhuhu.....

:)