5.2.10

Please Stop It !!!!

Tadi aku baca mengenai komen jahat lagi jahanam (komen dlm FB) yg m`hina Nabi Muhammad oleh dua org hamba ALLAH yg patut d`hukum dgn stimpal. Sila baca di blog Khairi.


Apa pandangan uols ttg p`hinaan t`hadap Nabi Muhammad yg d`lakukan oleh 2 org nihhhh??? Aku geram nihhhh. M`didih dah nihhhh.......





17 comments:

Jard The Great said...

huhu.. tp mmg.. kat sabah da lama aku nmpk diorg pakai perkataan Allah. tak kecoh pon..

tp diorg tak patut hina nabi

Khairi said...

sambil-sambil geram tu, bleh reka-reka slogan gitu hehehe.

sonata anak kancil said...

sepatutnya sebagaai rakyat Malaysia - dah tahu kan untuk menghormati pelbagai agama ..tak sepatutnya berlaku seperti ini....

Alimaz-Kembara Terasing said...

patut bakar jaadua org nih

ezzanajeeha said...

manusia akhir zaman,,

zino said...

memang tak patut..

izan said...

zyma,

kita sebagai org Islam... kena sanjung, hormat dan sayang kepada Nabi Allah Muhammad s.a.w.

kita tahu kemana arah kita bila dah dimatikan kelak...

kayteeze said...

Mereka belum dapat hidayah dariNya.. Nak buat macam mana.

Syukurlah kita yang ada iman ni.

Zyma Da` Catwoman said...

Jard The Great.....

B`budak tu mmg dah m`lampau tau...

;(

Zyma Da` Catwoman said...

Khairi....

Aku tgh reka slogan utk ko la ni.....apa hadiah utk aku?
Muahahahahaha....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Sonata Anak Kancil....

Bagi yg faham Rukun Negara....hal cenggini tak mungkin b`laku.
Kene baca semula Rukun Negara....

;)

Zyma Da` Catwoman said...

Alimaz-Kembara Terasing...

Bakar sampai hangus ekkkk!!!

HUhuhuhuhu...

:)

Zyma Da` Catwoman said...

ezzanajeeha.....

Betul tu,Dik.

;)

Zyma Da` Catwoman said...

zino.....

Sgt2 tak patut.....

;(

Zyma Da` Catwoman said...

Kak Izan....

Itulah,Kak. Tapi manusia zaman canggih kini dah semakin hilang rasa hormat sesama insan.

Hmmmmmmm......

;(

Zyma Da` Catwoman said...

kayteeze a.k.a Kak Tie....

Semoga kita d`rahmati ALLAH s.w.t.
Amin..

Minta d`jauhi dari segala k`hinaan....

;)

blueCITY® said...

dia orang memang celaka!!!