1.12.09

Wake Me Up !!!!


Ini bukan aku.


Uols, aku takde mood. Aku malas nak buat n3. Malas nak buat bloghopping/ blogwalking. Malas nak buat apa2. Malas nak mandi. Malas nak makan dan minum. Malas nak iron pakaian. Malas nak tgk tv. Malas dan malas dan malas.

Tapi aku rajin usik uols. Aku rajin baca n3 uols. Rajin gigit2 manja telinga My Hubby. Rajin tido dan rajin makan ubat batuk sampai jadi "weng" setiap malam s`lagi batuk tak pulih. Rajin main game dlm enpon sampai habis bateri.

Betul ni, aku takde mood. Tlg "bluetooth" uols punyer mood kat aku, boleh?? Sila, sila, sila......aku tunggu nihhhh!!!!!.



Wake me up, please!!!!



p/s : Sila slappppp aku ye agar aku rajin kembali b`blogwalking / bloghopping.


16 comments:

Kak Long said...

Tolong gigi birukan kak long juga ya!
Penyakit berjangkit musim cuti sudah tiba...

Tirana said...

Zyma..

bila fikir tentang malas, maka malaslah jadinya so ubah fikir tentang rajin..hehehehe

en_me said...

nak kena berurut tewww .. ekeke

syah shah said...

nak blutut kena duduk sebelah-sebelah... saya jauh ni, tak dapek nak nolong... hihihihihihih :P :P

takpa sesekali malas... vacation kununnya dari dunia blogging... hihihiihihihih :P :P

ONE ZABA said...

teruskan kan la tido tu...cuaca pun bukannya molek sangat.

xiiinam said...

Wake up babeh!!!





Zuhur dah nak habis ni!



Ahaks!

DUN Behrang 2020 said...

ooo makan ubat batuk terlebih ni...tu yg 'weng2'...

Mak Su said...

maksu main game pirate ni... sampai lupa diri

Zyma Saad said...

Kak Long.....

Penyakit alaf baru....

;)

Zyma Saad said...

Akak Tirana.....

Betul tu,Akak. tapi penyakit M ni mmg tak boleh blahhhh la.

:)

Zyma Saad said...

en_me.....

Hujung minggu ni mcm nak pegi berurut laaaaa....
Nak hekottt ke??

;)

Zyma Saad said...

Syah Shah.....

Meh sini ko dok sebelah Akak. Kita lawan blutut.....

Vacation atas katil.....OK ke??

Zyma Saad said...

Cik One Z.....

Tido dari malam ke pagi. Dari pagi ke mlm. OK ke cenggitu hari2??
Mau terus tido tak bangun2 dah....baru tau. Huhuhuhu.

;)

Zyma Saad said...

Xiiinam a.k.a CkLah....

Best nihhh kalau dpt ngeliat sambil patah2kan jari2 yg lenguh2 nihhhh.....huhuhuhu.

;)

Zyma Saad said...

DUN Behrang 2020.....

Telan ubat batuk satu setengah sudu kecil je, tapi "weng" mcm telan seploh sudu besar lak.

Huhuhuhu....
;)

Zyma Saad said...

Mak Su.....

Hahahaha....peberet game la tuuuu.
Huhuhu.

;)