4.11.09

Love Is In The Air

Aku bahagia sgt skrg ni. Serious. Love is in the air........
Sbb aku happy, aku makan la byk2......
Tapi berat badan masih di tahap yg sama, 44 kg.
Aku nak UP 6 kg lagi.
Chaiyok!! Chaiyok!! Chaiyok!!

Uols, aku berani cakap....menu semua ni mmg tip-top. Powerrrrr!!! Aku happy dpt m`nikmati k`bahagiaan ini sekali lagi.
Bahagia b`sama Kerabu Mangga Muda. Sedap. 5 star!!!!


Bahagia b`sama Ketam Masak Lemak Cili Padi. Sedap. 5 star!!!!

Bahagia b`sama Tom Yam Gong. Sedap dan powerrrr!!!!


Bahagia b`sama Siakap Tiga Rasa. Sedap. 5 star!!


Kenyang dah perut aku ni. Next week la aku timbang berat badan.
Dahhh,aku nak b`cinta dan b`asmaradana.......:)


p/s : Hubby, I love you so much. :-)

20 comments:

ONE ZABA said...

Bergembira lah kerana selera makan itu masih ada.....

Zyma Saad said...

Cik One Z....

Aku mmg tgh bahagia dan gembira skrg ni. Hihihihi. Sbb tu selera makan pun lain mcm je.....lebih hebat dari biasa. Huhuhuhu....
Aku nak tambah 6 kg lagi la....

:)

syah shah said...

saya geram tengok ikan siakap tu jaa... yang lain-lain saya tak makan... heheheheh :D :D

fuhh... sedapnyaaa...

iza~de~bintang said...

I love tomyam huhuhu
Uiks kuruih nya. Kena tiup angin melayang Zyma ni huhuhu

cHeRyNa PiReS said...

sabar tuh separuh dari iman.
sha tgh sabar separuh gila tgk gambo2 tuh. ketam plak tuh...adehhh...

tasikmerah said...

org makan banyak tak gemuk2 ni yg aku dengki nih...



.

julietchun said...

ko sibuk nak tambah 6kg, aku sibuk nak kurangkan 6 kg,huhuhu.

Zyma Saad said...

Syah Shah....

Ikan siakap pun ko geram,Sayang?
Dgn Incik Firdaus ko tak geram ke??
Dgn Imran Comel ko geram tak???
:)

Zyma Saad said...

iza~de~bintang....

Hahahaha....
Rasa mcm wau bulan la pulak sy nihhhh.
Terbang melayang....
:)

Zyma Saad said...

Cheryna Pires a.k.a Sha....

Sabar.....
Sabar tau.....ko tgk Akak makan dah la. HUhuhuhu.

:)

Zyma Saad said...

tasikmerah....

Kenapa?? Ko makan sikit tapi gemuk ke,Sayang?? Aku ada petua utk ko..
ko jgn makan terus la. Jimat tau.

:)

Zyma Saad said...

Julietchun....

Aku mmg sibuk.....sibuk nak buat anak sama.
Muahahahaha.....
:)

xiiinam said...

Selamat berbahagia wahai yang berbahagia!


He..he..

Zyma Saad said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Terima kasih Yang Berhormat CkLah. Rindu la kat CkLah....

:)

en_me said...

nak berasmara ghitewww.. ammvoiii

Zyma Saad said...

en_me.....

Hahahaha....kat sinni hujan. Bercinta dan berasmaradana sgt la best.....

:)

syah shah said...

dengan siakap tu geram macam lain... dengan incik Firdaus pun geram lain macam... dengan Imran juga lain geramnya... Berbeza-beza... har har har har har :P :P :P

Zyma Saad said...

Syah Shah....

Akak pun geram kat Imran lain mcm yg tak semacam......
Hahahaha.....

:)

Putri said...

Sedapnya akak.. nak makan jugak..

Zyma Saad said...

Putri...

Sila la makan....
Ko makan la puas2...pinggan kosong je,Sayang. Dah abis Akak makan...
Ko lambat sgt...

Huhuhuhu...
:)