29.11.09

KFC Kangar Atau Hotel Kangar?

Lapar? Atau Ngantuk?
KFC Kangar? Atau Hotel Kangar?

Dua2 aku mau.
Perut kenyang. Mata lena.
Dua2 utk aku masa pegi Kangar baru2 ni.

Utk apa aku pegi ke Kangar, Perlis?

Hehehehe.... ;-)

Ada laaaaa....ini rahsia kerajaan langit.
Aku bawa teropong nak skodeng rakyat jelata Kangar.
Huhuhuhu....

12 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kerajaan langit nieh banyak betul rahsia ye:)

ONE ZABA said...

aikkk...tak cukup ke daging korban yang org bagi sampai nak jugak kfc kangar tu!!!

ku tak sempurna said...

aiyyyaaaa...
wa manyak jeles sama ini pelempuan..

jalan jalan saja kilija lia...

bila mau bawak wa jalan??? wa mau ikut maaaaaaaaa

:D

Zyma Saad said...

KTS....

Jgn jeles maaaaaa....
Alor Setar dgn Kangar sgt dekat maaaaaa. Kalau kentot pun boleh dgr sekampung tau....huhuhu.

Mau ikut wa aaaaa?? Ko dtg sini, aku bawa ko jln2 woooo. Pusing2 negeli wa...makan cendol pulut changloon. Lu mau ka ikut wa??

;)

Zyma Saad said...

Cik One Z......

Huhuhuhu, bukan tak cukup tapi ubah selera. Aku korbankan duit aku makan KFC. Korban oh korban!!!

Huhhuhuhu....

;)

Zyma Saad said...

Cheryna Pires a.k.a Sha....

Rahsia Kerajaan Langit tak boleh bocor tau. Nanti masuk ISA. Huhuhu.

;)

Tie said...

Zyma,

Kak tie minat bedak untuk resdung tu... Anak kak tie sibujang tu muka dia macam kawah bulan... kak tie pun ada resdung tapi taklah teruk sangat.

Nanti Zyma antor, ya... bagi no akaun sekali... kalau bagi discount pun tak apa, kak tie tak marah, ekekeke.....

Zyma Saad said...

Akak Tie....

Boleh je. Berapa botol yg Akak nak?
Nanti sy hantar kat Akak.
Bedak Resdung ni agak pedih sikit jika pakai TANPA Bedak Sejuk.
Jika Akak Tie dah ada Bedak Sejuk di rumah lagi bagus.
Nanti campur sekali (Bedak Resdung + Bedak Sejuk)dan tempek kat muka.
Pakai masa malam lagi efektif (cara sy laaaa).

;)

en_me said...

betul betul.. takyah gi siam lar nih, kat siam ponn leh nikah ghitewww.. wakaka..

Zyma Saad said...

en_me......

Sgt dekat la Kangar dgn Siam. Boleh masuk hari2....boleh makan Tom Yam Gong pedas berapi.
Huhuhuhuhu.

Errkkkk nikah di Siam?? Itu namanya NIKAH LARI tauuuuuu. No, no, no.......

;)

Abg Din said...

Kejar lembu sampai ke Kangar ke?

hehehehe....

Zyma Saad said...

Abg Din....

Idak la kejor lembu sampai ke Kangar. Cuma pegi jalan2 cari makan je....

Huhuhuhu.....
:)