24.11.09

Dari Flamingo Club ke Big Apple

B`santai2 dan makan lewat petang di Flamingo Club dgn geng2 s`hati dan s`jiwa aku yakni b`budak stewardess dari MAS dan staff ERAMAN (KLIA) yg dtg ke Alor Star. Itu yg aku bz (ngalahkan menteri lakkkkk) sbb kene entertain my friends dari jauh ni. Ye la......diaorg ni mmg close dgn aku masa di KLIA dulu (dulu aku staff KLIA maaaaaaaa).


Flamingo Club ni t`letak dekat Jln Teluk Wanjah, Alor Setar, juga m`jadi tempat b`budak bikers, b`budak jamming dan mcm2 maknosia lagi yg dtg b`tandang utk lepak2, makan minum, b`karaoke dan sbgnya. Mat saleh dan minah saleh pun suka dtg b`tandang di sini......

B4 puasa Ramadhan ari tu, my Hubby ajak aku tgk live show seorg kwn dia di sini la. Mmg meriah gak la.......yg tak tahannya bau hasap rokok. Ayooo........ pening kepala mokcik nihhhh!!!!! Telinga bingit....sbb Flamingo Club ni kan pusat sebaran am.... ehhhhh, salah la.....pusat b`senang-lenang dan tgk org buat live show. M`lalak dan b`jamming. Dung-dang, dung-dang, dung- dang.....krengggg, krengggg!!!! Cenggitu la bunyi segala bagai music instruments yg ada masa live show.

Siapa minat "jamming" mcm aku dan Hubby, boleh la dtg b`tandang dan dgr music kuat dan bingit di club ni. Nak buat live show pun orait je. Anak2 dah faham minat my Hubby dlm dunia seni cenggini. Aku kasik moral support kat Hubby. Main music dan cipta seni music yg t`sendiri.

Aku minat music sama mcm my Hubby dan aku juga pernah b`jamming masa zaman remaja b`sama kwn2 sekolah. Part aku?? Keyboard dan drum, ok (jgn t`kezut ekkkkk). Itulah aku masa zaman remaja dolu2. Kerana minat music la, aku t`paut dgn my Hubby. Sama2 m`cintai music. Music is our world!!!!

Ishhhhh, m`lalut sungguh la mokcik sorang nihhhhh. Jiwa aku masih m`cintai music......tapi aku dah takde group b`jamming sbb masing2 dah bawa diri s`sudah tamat study. Masing2 dah ada life sendiri. Aku jugak kene la slow sikit....nanti kene tarbiyah dgn ustaz tu lak. Hik-hik-hik-hik!!!!

Habis je aku dan b`budak KLIA tu b`tandang makan minum di Flamingo Club, diaorg check-in hotel b`hampiran. Dan aku pulak pegi ke Tesco utk beli donut di Big Apple.


Yummy!! Yummy!! Aku mmg suka donut Big Apple. Makan s`ketul pun dah kenyang dan peyutttt m`buntat dan m`buncit. Huhuhuhuhu........


p/s : Tgh bz....bz, bz, bz. Uwaaaaa.....
p/s : Aku ngidam nak makan satay arnab la. Kat mana ekkkk boleh dapat satay arnab nihhh?? Huhuhuhu..........

23 comments:

Diarihatiku1976 said...

satay arnab kat kajang ada ler.. byyykkk.. satay..

nita said...

maaa..

asben kak aderr bela arneb..

6 ekor jerr..

tapi tak wat sate.. hehehe..

:)

julietchun said...

badan kecik larat ke pukul drum? :D

Syah Shah said...

kat sate samuri ada sate arnab... hahahahahah :P :P

woh, donut big apple... dah alma tak makan...

saya suka main percussions... teringin nak belajar main drum... Main kompang dah selalu sangat... Kikikikikik :P :P

Mummy Dasy said...

best... lamanye x makan Big apple nyumnyumnyum

ckLah @xiiinam said...

Nuha baru membelasah set big apple tu....beriye-iye nak beli satu set, dimakannya dua je....

Abang dia kata, "Donut makcik Pe'ah kat hujung simpang tu lagi sedap!"

Mak Su said...

maksu minat musik, kepakaran maksu adalah menyumbangkan lagu :)

Rashid said...

jamming ngan keyboard dan drum? biar betulllllllllll?
ishhh tak caya le.. nampak sopan ayu je. haha!!

ONE ZABA said...

arnab dah makin pupus la!

Catwoman said...

Cik One Z.....

Arnab dah pupus?? Arkus ada tak??
Huhuhuhuhu.......(tak rela la aku nak makan arkus).

;)

Catwoman said...

Cikgu Rashid.....

Ya...jamming dgn keyboard & drum.
Betullll....kene tahan telinga la kalau ketuk drum tu.
Minat music punyer pasal, Cikgu.
Boleh ketagihan oooooo.......

Sy ni ayu ke?? Muahahahaha.....
(tgh control ayu nihhhhh..)

Catwoman said...

Mak Su....

Bagus....bagus.
Marilah kita beramai2 menyumbangkan lagu supaya lebih sumbangsih. Hahahaha.....

;)

Catwoman said...

xiiinam a.k.a CkLah....

Huhuhuhu.....bagus, bagus!!! Boleh geng dgn sy. Minat Big Apple ye...
Bagus...

;)

Donut klasik bergula halus tu masih lagi pilihan hati sy, CkLah.

Catwoman said...

Mummy Dasy....

Jommmm kita pegi makan donut Big Apple. Sedia kan duit ye....
;) Hihihihi.....

Catwoman said...

Julietchun....

Bukan setakat pukul drum je, angkat ko pun aku boleh tau.
Muahahahaha.....

;)

Catwoman said...

Syah Shah.....

Sedapppp wooooo satay Hj Samurai tu. Masa my eldest sis study di UKM dulu, Akak selalu jugak pegi kat dia dan dia mesti bwa Akak pegi makan satay Hj Samuri tu.

Minat music jugak ekkkkk?? Akak mmg jatuh cinta habis dgn music.
;)

Catwoman said...

mycaklempong......

Mesti....mesti. Sy mmg minat music habis-habisan.

;)

Catwoman said...

Sis Nita......

Uwaaaaaaa, jgn le citer. Cedih nye tak leh wat satay. Uwaaaaaa....

Besok la sy cari satay ayam ke daging since kat sini susah dpt satay arnab. Sungguh menyelerakan!!

Catwoman said...

Diarihatiku 1976.....

Baik....baik, akan daku pegi mencari satay di Kajang. Tungguuuuu.....

;)

Anonymous said...

My partner and i have been scouting around at this website and have found it to be incredibly practical. I would really value just about any help.

Just lately, Louisville has came forth as a major gathering place for the health care and medical sciences market sectors. Louisville has been central to developments in heart and hand surgery as well as cancer cure. Certain of the earliest artificial heart transplants were practiced in Louisville. Louisville's blooming downtown medical research university includes the completely new $88 million rehabilitation facility, and a wellbeing sciences exploration and commercialization recreation area which, in collaboration with the University of Louisville, has lured nearly 75 main scientists and researchers. Louisville is usually also house to Humana, one of the nation's most significant health insurance corporations.

Louisville is home to a number of major corporations and establishments.

Anonymous said...

Hello everybody, I just signed up on this terrific online community and wanted to say hello there! Have a extraordinary day!

Anonymous said...

hi everybody


great forum lots of lovely people just what i need


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Anonymous said...

So I did it -- bought myself a [url=http://www.ordio.com.au/products/Fatman-iTube-ValveDock-Carbon-Edition-2.html]Fatman iTube Valvedock Carbon[/url] and I am very glad to report that I made out like a bandit. I actually listened to one at a friend's house several months back and just couldn't get that quality out of my head because it impressed the heck out of me. I searched online everywhere I could think of for a great deal and finally found it at [url=http://www.ordio.com.au]Ordio[/url] in Westfield Bondi Junction. I phoned them first and asked every question I could think of and everything was answered to my satisfaction so I went ahead and made the purchase. Dispatch was very fast. Everything was perfect. I'm pretty darn happy and I'm playing it right now. Not sure if they post outside of Oz but you won't be sorry if they do.

Very nice...

Jax