25.9.09

Bukan Kutip $$$ Raya, Tapi Kutip Kad Raya

Dah 6 hari kita b`hari raya ye. Cepatnyerrr......
Poket aku dah separa kontang......asyik hulur sana-sini Ringgit M`sia (ngalahkan Menteri Besar gituuuuuu.....).
Aku nak tayang la KAD RAYA yg baru aku angkut dari Akak Tirana, CintaCukulet, Abg.Din Lorry dan Cikgu Bani Hashim.
Tantekkk2 belaka KAD RAYA uols ni. Thanks a lot ye.

Kad Raya dari Akak Tirana

Kad Raya dari CintaCukulet


Kad Raya dari Abg.Din Lorry


Kad Raya dari Cikgu Bani Hashim


Sedikit pantun 2 kerat:


Makan ketupat pagi2 di tepi perigi....
Ada KAD RAYA utk ku lagi????
:=)


*********************************************************************

Perlukah aku m`bawa diri ke Melbourne (utk makan angin kononnya....) walaupun hati aku telah b`jaya d`pujuk dan d`takluki kembali?? Sebak hati aku tau bila d`pujuk kembali. Sanggupkah aku tinggalkan Hubby dan family? Aku takde jawapan...

Tapi aku dah lama tak balik ke Melbourne....
utk jenguk2 rumah Abah di sana.
Ladang ternakan.....rumah tua.....dan segala bagai.
Owhhh,sabar la hati....



p/s : Owhhh Tuhan.....aku t`lalu sygkan k`bahagiaan b`sama Hubby yg kami bina b`tahun2 atas dasar kasih, syg, cinta, hormat, percaya. Dugaan dtg dan pergi......kuatkah aku utk lalui semua ini.....

6 comments:

Tirana said...

Ada jugak yang sudi amik kad raya merah tu..hehehe..terimakasih banyak-banyak.

Samada kuat atau tidak untuk kita lalui dugaan demi dugaan, bergantung kepada kita dan apa yang kita fikirkan tentang diri sendiri. Sekiranya kita fikir kita boleh, insyaAllah kita akan boleh melaluinya. Berdoa banyak2 supaya Allah berikan kekuatan itu kepada kita

Zyma Saad said...

Akak Tirana....

Cantik KAD RAYA merah tu.... merah tandanya berani!!!

**Sy hampir2 tersungkur dlm erti kata lain kecundang dan gagal,Akak.
Tapi Hubby tetap bagi kekuatan...
Sy bangkit semula.....walaupun masih lagi lemah.

Dugaan dtg dan pergi.....sy rasa lemah bila tiada Hubby dan family. Sy kuat kembali bila dpt sokongan dari diaorg ni. Syukur....

iza~de~bintang said...

waa masih terima kad raya tu hehe, lawa-lawa pulak tu.. selamat hari raya..

p/s: thanks sebab mai singgah noh :)

Zyma Saad said...

iza-de-bintang....

Pasukan Kedah tetap sokong Pasukan Kedah.......sbb 2 sy masuk blog Iza....utk sokong org Kedah gak.

Sgt kecil ini dunia ye..... :)

en_me said...

vanyaknyerr kaddds..

Zyma Saad said...

en_me....

kawan2 ramai....kad raya pun byk.
Huhuhuuu.....

:)