27.4.09

Aku rindu kamu...




Di kejauhan ini.....
Terasa sepi tanpa cintanya...
Terasa hambar tanpa dakapan hangat darinya....
Aku rindu Hubby...
Rindu untuk tawa bersama-sama...
Rindu belaian serta sentuhan kasihnya...
Resah di hati tatkala berjauhan....

Hati ku berteriak pabila rindu itu kian kuat....
Jiwa ku tangis menanti kepulangan Hubby...
Aku menanti & terus menanti....
Aku akan menanti kepulangan Hubby dengan senyuman
Disulami dengan cinta yang tidak pernah pudar...

Biarpun masa cepat berlalu...
Namun aku bahagia memilikinya...
Tanpa jemu mencintai dirinya...
Kasih & sayang yang diberi amat bernilai untuk ku....
Pasti aku akan menjaganya...
Ini janji ku tanpa rasa kesal......









3 comments:

pu3 salji said...

rindu memang indah tapi kadagkala menyakitkan...hadapilah dgn tabah..hidup lebih tenang jika kita redha...

pu3 salji said...

rindu itu memang indah...walau kadangkala menyakitkan tapi berbaloi bagi pencinta yang setia...semoga bahagia :)

Catwoman said...

Pu3 Salji....
Setiap hari adalah indah bagi sy. Mendung ke...hujan ke...banjir ke...tetap indah bagi sy.

**Jiwangnya mokcik ni. Huhuhuu**